- 512 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Sahip olmakmı sahip bulmakmı zor?
Kadınların kalbinin sahibi olmak artık okadar da kolay degil!...
Nedeni ise kadınlar kalplerini teslim edecek emin bir sahip bulamamaları, bu sebebten kaplerine sahip bulmaktansa kiraya vermek daha uygun geliyor..
Kiralık kalpler kiracıları tarafından tarumar ediliyor yakılıyor yıkılıyor acımasızca hırpalanıyor....
Hatta bazı kiracılar gönül denen evi terkederken anlaşmada olmamasına rağmen değerli duygu parçalarını da söküp götürüyorlar,
geride kalp duvarlarında tamiri imkansız paslı hüzün izleri kalıyor...
Ödenmeyen minnet ve sadakat boçrları alıp başını gidiyor ve sonunda kalp çaresizlik ve güvensizlik duyguları tarafından haczediliyor.
Peki bir kadının kalbi nasıl kazanılır?
Kadın; Gönülistan sehrinin nazlı sultanıdır, savaşla kılıçla kalkanla sevda bayragını çekemessiniz onun kalesinin burçlarına.
En hırçın ve huysuz kadının bile bir mülayime tarafı mutlaka mevcuttur,
bu sebebten gönül davalarında kazanmak sadece ve sadece fetihle mümkündür.
Egerki gönülistana hünkar olmaksa maksat merhamet ve sevgi elçilerini samimiyetle yoldaş edip yollamalı sultanın gönül sarayına.
Adaplı ve edepli aşklar hiç bir zaman kaybetmez!
Sokakta bulunan başka bir sokakta kaybolur tekrar....
Aşkı meydanlarda değil, madenlerde aramak gerek aşkı sarraf olmayan bilemez,
sarraf olamak ise sabır ister emek ister belkide ömür ister...
iki dünya da huzur vedediyorsa bulacağınız ganimet buna değmezmi?
Gazanız mubarek olsun.
Selam ve sevgiler
Mehlika AsilTürk
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.