İtiraf ediyorum...
İtiraf ediyorum :
1) Yedi yaşındayken babamın cebinden yüksek miktarda parayı ben aldım (çalmadım ya hu aldım) bakkal amca da o parayı harcarken ses etmeyince sorun yok sandım…
2) Şiir yazmaya mahalledeki kızı etkilemek için başladım ama o kadar başarısızmışım ki
kendisini etkileyen herkesle çıkmasına rağmen (serseriler dahil) bir benimle çıkmadı…(kalbinin olmadığını çok geç anladım )
3) On dört yaşındayken arkadaşım bir manken resmi getirmiş ve uzun uzun bacaklarının güzelliğinden –ve çok seksi oluşundan- bahsetmişti. Ben neden bahsettiğini anlamamış ve delirdiğini düşünmüştüm. “Etkilendin mi ?” sorusuna “Hayır, etkilenmem mi gerekiyor !!!…” deyince “sen erkek misin ?..” cevabı almıştım. O gün bu gündür mankenlerden etkilenmeye çalışıyorum ama olmuyor…
4) On altı yaşındaydım ve her Pazar 200 tavşanın yaşadığı kümesimizi ben temizliyordum.
Her temizlik sırasında “Allahım ! Bir hırsız gelsin de şunların tamamını çalsın…” diye dua ediyordum. (Geldi…Bahçedeki leğen i çaldı da 200 tavşanı görmedi…itiraf ediyorum kör hırsız beklemiyordum )
5) Kardeşlerime istediklerimi yaptırmak için korku filmlerinden alıp uygun hale getirdiğim hikayeler anlatıyordum ama onlardan çok ben korkuyordum. Hatta yatağımın altına bakmadan uyuduğum vaki değildi.(artık yatağımın altına bakmıyorum dolapların içine bakıyorum )
6) Orta okulda İngilizce öğretmenimiz ben olmadığım zaman dersin sıkıcı geçtiğini söylediğinde, bana aşık olduğunu zannettim.
7) 18 yaşımda Dostlar Kıraathanesindeki masayı GS-FB maçında ben kırdım.Sonradan kahvenin çırağı beni yakalayınca "bana ne Falko Gotz ödesin o gol attığı için oldu "dedim
9) Bir erkek olmama rağmen her türlü ev işinden anlar ve fevkalade yaparım ve/ama bundan utanıyorum.(bu arada ev kadınlarının nasıl olup ta bu kadar yorulabildiğini hala anlamış değilim )
10) Benim polis olduğumu düşünerek her karşılaşmamızda bana yağ yapan arkadaşa çok üzülüyorum
Artık vazgeç arkadaş ! Ben polis değilim…
11) Bir buçuk satırlık duayı ezberleyemeyen ! öğrencilerin not istemeye gelmesi sinirlerimi bozuyor ama çaktırmıyorum. Anne ve babalarının öğrencilerin kulaklarını çekmelerini rica ! ediyorum.
12) Üniversitede okurken ismi lazım değil bir cemaatin sorumlusu şahıs tarafından konulan “kimsenin benimle konuşmaması” yasağını hala anlayabilmiş değilim ve gerçekten bu kadar kimliksiz kişiliksiz insan bu yasağa nasıl ses çıkar-a-madı anlamıyorum.(konuşmadılar diye bi taraflarım düştü…neresiydi…hımm ..tamam…sol gözüm ve sağ bacağım…)
13) Karşı komşum bana aşık ama 65 yaşında (evi,arabası,sosyal güvencesi,güzel bir işi..olmadığı için yüz vermiyorum.) şaka şaka :-)
14) "8 numaralı itirafımı okudun mu" diye sorarsam "evet" deme, öyle bir itirafım olmadı benim :-)
15)Sosyal Medyada beni yasaklayan arkadaşları anlamakta zorluk çekiyorum ve açıklama yapmaya davet ediyorum onları
açıklama yapmazlarsa kendilerini
-psikolojimi bozmaktan- mahkemeye verecek ve tazminat isteyeceğim. kazandığım tazminatla bir cami,bir okul,bir aşevi yaptıracak kalanıyla da ihtiyaç sahipleri için iddia, sayısal loto,toto, at yarışı... oynayacağım…
16)Süt tatlısı işinde çıraklık yaparken yaptığımız tatlılardan yememe sebebim Ustamın kazanın içine damlayan terleriydi (Ustama göre ter tatlının özel malzemesiymiş )
not : itiraf eklemek serbesttir...
YORUMLAR
İtiraf ediyorum
Şahsıma yazıldığı bariz bir şekilde açık ve seçik olan ve içeriği yenilir yutulur olmayan bir şiire yaptığım fevri ve nefsi savunmam yüzünden pişmanım
Öğrendim ki minareyi çalan kılıfı çoktan hazırlarmış
Daha öncede bu davranışları yüzünden başına bu tür şeyler gelmesine rağmen bu huyundan vazgeçmeyecek gibi görünüyor
İtiraf ediyorum hiç üzülmedim
bu olay bana dost ve düşmanımı seçme şansını verdi
Her şerde bir hayır vardır üzülmeyiniz
"Ki kişilerin sizi yasaklaması kanımca bir şer değildir "
ne güzel sevinmelisiniz size karşı tavırlarını ortaya koymuşlar ya dost gibi görünüp altından kalkamıycağınız iftiralar etselerdi
Üzülecek başka şeyler mi yok efendim
çok sevdiğiniz aides ya da kanser olsaydı
yatalak olup bu satırları yazamıycak halde olsaydınız
bir anda bir sel ya da deprem elinizde ne var ne yok alıp götürseydi
kendinizi bir anda bir iç savaşın içinde bulsaydınız ve öz kardeşiniz size silah çekseydi v.s
ya Deniz Baykal'ın yerinde olsaydınız ne yapardınız
iki üç kişi sizi yasaklamış diye dünyanın sonu mu geldi
herşeyin başı sağlık sağlığınızı düşünüp şükrediniz ve aklınız mükemmel çalışıp size böyle güzel şiirler ve itiraf yazıları yazdıracak kadar güzel çalıştığı için hayır yapınız
şahsınıza saygım sonsuz şiirlerinize hayranlığım büyüktür
Allah'a emanet olun saygılarımla
bir erkek olduğunuz için ev işlerinden yorulmuyor olabilir misiniz
ne de olsa erkeklerin yaradılışı daha farklı!!!
itiraf ediyorum ben ilk bir satte ev işlerinden yoruluyorum
ve bu yüzden ev işlerinden nefret ediyorum..
itiraf ediyorum yemek yemek benim için çok önemli olmadığından yemek yapmayı da sevmiyorum(güzel yapıyorum o başka:)))