- 1967 Okunma
- 19 Yorum
- 0 Beğeni
ACİL DUA ÇAĞRISI.
Şu an ne düşünüp ve neler yazmak istediğimi gerçekten bilemiyorum. Duygularım o kadar çok karışık ki. Az önce saat tam 05.22 de telefonuma gelen mesajla fırladım yerimden.
Önce arkadaşların mesaj gönderdiğini düşündüm ve telefona yürürken içimden kızarak "bu satte olurmu ya"diye söylendim kendi kendime.
Ama mesajı açınca gördümkü, (İHH) nın, bu gece gönderdiği ikinci mesajı ve acı bir seslenişiydi bizlere. İlk mesaj gece saat 01.50 civarı gelmiş ve aynen şöyle yazıyor.
"Israil savaş gemileri yardım filosunu taciz etmeye balşladı.Bu gece bulunduğunuz şehir merkezinde tepkiye ve evlerinizde duaya davet ediyoruz."
Hemen ikinci mesajı açtım ve "Gemilere ağır müdahale var.çok sayıda yaralı ve iki şehit var.Tüm Türkiye israil konsolosluğu önündeki ve bulunduğumuz yerlerdeki protestomuzu sürdürüyoruz."diye sesleniyordu.saat 05.22
Namaz kılıp ellerimi açtım ama çok utandım kendi halime. Bu benim yalnızca şu anlık haberdar edildiğim ve o bölge de yaşayan Filistin"li kardeşlerimin neler yaşayabileceğini tahayyül dahi edemeyişimin bir göstergesiydi.
İçimin bir yerlerinde bir katre olsun insani duygu kalmış olmalı ki,canımın yandığını hissettiriyordu bana ve bir tokat gibi çalıyordu acziyetimi yüzüme. Bir yerlerde birileri, insanlık ve özgürlük adına can feda ederken bizler, kendi yataklarımızda paşalar gibi uyuklayıp, kirli rüyalarla aldatyoruz insan olma vasfımızı ne büyük gaflet.
Peki insan olmanın ne demek olduğunu haki ki manada biliyormuyuz acaba? Unutmuş olsakta insanlığımızı bizler,tarihin unutmadığı ve asla unutturmadığı nice insanlar yaşıyor bu gün hala dünyada. Sanki hiç ölmemiş gibi aramızda ve gölgeleriyle dip diri yaşayan bu hayatta.
Bu dünya gerçek manada hiç anlamında çok insan gördüğü gibi,hakiki manada var olmuş ne çok insanı yazmıştı tarihin alnına.
İşte onlardan biri olan Endülüs Fatihi Selahaddin Eyyubi. Mısır’da idareye hakim olduğu andan itibaren düşüncelerini, hazırlıklarını ve tüm maddi imkanlarını Kudüs’ü geri alma üzerinde yoğunlaştıran Sultan Selahaddin, sulh ve sefer anında askerlerinin yanından bir an olsun ayrılmamış ve bazen bir iki gün yemek yemeği dahi unutur hale gelmişti. Günler boyu yüzünde bir tebessüm dahi görülmemişti.
Bir Cuma günü minberde mütebessim bir çehreyle insanların karşısına çıkmanın faziletini anlatan hatibin sözlerinden kendisine nasihatte bulunduğunu anlayan Sultan Selahaddin, namaz sonrası hocaya dönüp"Kudüs işgal altında iken ben nasıl gülümseyebilirim"diye ibret dolu bir cevap veriyordu tüm insanlığa.
Ömrünü çadırlarda geçiren Selahaddin, kendisi için bir saray yapılması teklif edildiğinde "Mescid-i Aksa işgal altında iken böyle bir şeye razı olamayacağını ifade ederek büyüklüğünü tüm dünyaya gösteriyordu."
Evet, bizler bu kadarını asla yapamayız ancak zerre kadar dahi olsa Filistin için bir mücadelemiz ve yardımımız olmalı değil mi?
İnsanlık ve Filistin adına (İHH) nın açtığı Filistin"e yardım kampanyası hesap numaralarına,on liradan tutun, arzu edilen miktarlara kadar yardım yapılma imkanı var.
Bende varım Filistin diyorsak eğer,vakit konuşma vakti değil eylem zamanıdır şimdi. Dua ve her hangi bir miktar yapılacak yardımda, sefalete ve acı bir mahkumiyete hapsedilmiş Filistin"li kardeşlerimizi unutmamalıyız,unutamayız öğle deil mi?.
Rabbim! artık yeni bir Endülüs zaferi istiyoruz tüm Orta doğu ve Filistin topraklarında.
Allahım! bozguncu israil"i en adil olan yargınla cezalandır ve kendi kanında kendi zulmü ile perişan eyleyip onları yerin dibine batır!
Allahım! (bedduadan) dahi nasibi kesilmiş olan bu siyonist yahudi zihniyetini,bir (Ebabil) dehşeti ile belaya uğrat ve neslini en tez vakitte kurut!
Ey yahudi İsrail! Sen cehennemin dahi reddeceği ve ateşlerin dahi kabul etmeyeceği nasipsiz,isimsiz ve yersiz bir firavun resmisin insanlık için!
Silinmelisin sen artık bu yeryüzünden ve sürülmelisin Kutsal Kudüs topraklarından!
Silinmelisin artık insanlık ve onun hürmetine var edilmiş bu yeryüzü selametinden! Ki sen, Allahın lanet etmiş olduğu aciz ve zavallı bir düşmanısın zaten ta ezelden.
O hangi bir gaflet perişanlığıdır ki sarmış olan, ve bahseder hala bütün bir kafir topluluğu insanlık selametinden.
Allahı kaybeden neyi bulmuştur ki zaten?
Lütfen dua ve tepkilerinizi eksik etmeyin Filistin ve yolda şehit düşen kardeşlerimizden. İslam veya her hangi bir din ve ırk adına da değil,tümüyle insanlık adına. İnsan olmak adına.
not...Filistin için yapılan en küçük yardım karşılığı isim ve numara kayıtlara geçiyor ve tüm gelişmelerden anın da haberdar olunabiliyor.
Bu yazı şu an yazdığım bir dua niteliğinde algılayın ve yorum ve ziyarette lütfen dua düşmeyi unutmayın...
ve bu ayzıyı yazdıktan yaklaşık bir yarım saat sonra iskenderun"daki şehit haberini aldım ve misliyle canım yanıyor bir sersem gibiyim şimdi.
Aynı anda aynı saatlerde gerçekleşen bu iki saldırının bir rastlantı olabileceğinide hiçmi hiç düşünemiyorum doğrusu. Gaibi yinde en iyi Rabbimiz bilir.
Saygılarımla...
YORUMLAR
Bizler kimliğimizi kaybetmezsek eğer! ALLAH'ın izniyle bize kimse bir şey yapamaz bu olayın hayır olduğunu düşünüyorum zira ayeti kerimede geçtiği gibi (sizin için şer görünende hayır vardır.....) bazı şeyler fedakarlık gerektiriyor eğer bu olay! böyle olmasaydı dünyanın gözü oraya çevrilmeyecekti inşallah bundan sonra Rabbimizin izniyle daha güzel şeyler olacak!...
Elbette yahudi yahudiliğini zalim zalimliğini yapacak çünkü yahudilerin geçmişi nasıl belli ama onlar hiç ibret almıyorlar aslında acınacak bir durumdalar!... Tabiki şunuda unutmamak gerekirki ayeti kerimede belirtildiği üzre (bir topluluğa öfkeniz
sakın sizi adaletsizliğe yöneltmesin...)Bizler farklıyız çünkü bizler müslümanız artık dost kim düğşman kim öğrenmeliyiz birbirimizle dolaşmayı bırakıpda İslam'ın çatısı altında toplanabilirsek eğer bize kimse zarar veremez!...
HÜKÜM VERSİN YİNE HAKKINIZDA BU GÜN
İSTERSENİZ TEVRAT İSTERSENİZ KUR'AN
İSRAİL AKİBETTE SENİN SONUN
ELBETTE TAM BİR HÜSRAN
Cennet Mekân ceddim Sultan II.Abdulhamid siyonistlerin bütün tekliflerine karşı, bütün baskılara rağmen o toprakları Allah(C.C.)'ın izni ile kendi hakimiyyeti esnasında namusu gibi korudu ve daha sonra deccalizm krallığı ingilizlerin ve diğer siyonst dostlarının desteği ile kutsal topraklarda korsan bir siyonist yönetim 1948 yılında bağımsızlığını ilan ederek, daha sonrada etrafında parçalara ayrılmış Osmanlı kalıntıları üzerinde kurulan sözde Arap Devletlerine karşı verdikleri savaşlarda topraklarını genişleterek Filistinli kardeşlerimizi gerek sürgün gerek katliamlarla günümüze kadar bir cenderenin içine sokmuşlardır.
Şimdi her şeyi edip eyleyen Yüce Rabbim, her şey Onun gözetiminde ve bilgisi dahilinde, zaman yaklaşmakta çünkü zulüm Arş'a dayanma vaktine gidiyor Allahu Alem demem oki o Kutsal Topraklara çeşitli sebeplerle yığdırılan o yahudi yığınları, dünyanın her tarafından getirttirildiler ne için sözde vaad edilen devletleri için ve inanın onlarda o topraklara gelmiş geleli rahat yüzü görmediler, ve bir hırs adına, ve bir kendilerini beğenmişlik kibir adına, şeytani planları adına, demem o ki Hz.Mehdi (R.A.)'ın gelmeside yakındır Allahu Alem, demem o ki Hz.İsa (A.S.)'ın gelmesi yakındır eeee oraya, o insanların gözyaşları, kanları üstüne kurulan dünyanın dört bir yanından gelerek o Kutsal Toprakları kirleten o zalimler, hadlerini aşacakki İlahi Tokat da peşinden gelsin Allahu Alem müslümanların eliyle Hz.Mehdi(R.A.)'ın komutanlığı ile.
divanedadaş tarafından 6/1/2010 3:44:33 PM zamanında düzenlenmiştir.
SENİN ADIN BATSIN...SİVİL İNSANLARA KATLİAM YAPACAK KADAR CANAVARSIN...YA RABBİ KAHHAR İSMİ ŞERİFİN HÜRMETİNE ZALİMLERİ KAHRU PERİŞAN;KAHRU BERBAT;KAHRU MAHV EYLE...BENİM ÇOK YAKIN ARKADAŞIMIN KAYINPEDERİ DE MAVİ MARMARA'DA MÜRETTEBAT ARASINDAKİ BİR SİVİL...VE HENÜZ HABER ALINAMADI...SİVİLLERE SİLAH DOĞRULTUP ATEŞLEYENLER;CEHENNEM ATEŞİNDE YERİNİZİ AYIRDINIZ...SİZİN ANLAYACAĞINIZ DİLLE CEHENNEM'E ÖN-REZERVASYON YAPTIRDINIZ...SANKİ BU DÜNYA BİTMEYECEK;VE ZULÜM ÇEKENİN KANI VE AHI YERDE KALACAK...EHLİ KÜFFAR OLMAK BAŞKA;ZALİM ZÜLUMKAR EHLİ KÜFFAR OLMAK BAŞKA...YERİN DİBİNE GEÇİN...ORAYI DA KİRLETİRSİNİZ...
Bugün nasıl çalıştığımı anlamadım.Üzülmekten,nefretten,kinden öfkeden.Mekanları cennet olsun.Söyleyecek çok şeyim var ama çoğu sansürlenir.Artık normal yoldan ifade etmek istemiyorum düşüncelerimi.Karşınızdakiler barbar olunca ,onların dilinden konuşmak gerekiyor.Ölenlere rahmet,kalanlara yüce yaratandandan sabırlar diliyorum.Teşekkürler ayrıca duyarlılığınız için.
Aynur Engindeniz
Bir_Kucuk_Ask
Allah'ım israil'i bu amansız saldırılarında yalnız bırak. Saldırılarda ölen kardeşlerimize rahmet eğle. Savaşın orta yerinde bulunan kardeşlerimizi koru Allah'ım. O kardeşlerimizden yardımını esirgeme...Dualarım çaresiz insanlar içindir...Allah'ım kimseyi çaresiz bırakma.
Bugün herkes gibi benim de yüreğim yanıyor, acıyor...Bu insani yardım gemisine yapılan haince saldırıyı kınıyorum...İskenderun'da 6 askerimizin şehit olmasını kınıyorum...Siirt'teki 2 korucumuzun şehit olmasını kınıyorum...
Şehitlerimizin ruhları şad olsun...
Sizin duyarlılığınızı da kutluyorum...Allah, Filistin'li kardeşlerimizin ve mehmetçiğimizin yanında olsun...Dualrımız onlardan eksik etmeyelim.Dualarım onlarla...
Sevgilerimle
İHH ve Filistinli kardeşlerimiz için duamı yaptım. Allah (c.c.) kabul etsin. Şunuda anti parantez olarak söylemelyimki ; Türkiye'nin ekmeğini yediği halde müslüman halkına karşı bir linç hareketini yürüten sözde laiklerin gözü aydın olsun. Bu mukaddes dava bedel ödenerek nesilden nesile miras kalmıştır ve aynı minval üzrede kıyamete kadar devam edecektir.Acımız büyük fakat ümitsiz olmak için hiçbir neden yok. Çünkü bu davanın sahibi ALLAH AZİMMÜŞŞAN' dır.Vaad etmiştir kendi nurunu tamamlayacaktır. Bedbahtların sevinçleri kursaklarında kalacatır.
Bizler gibi avam tabakasının duadan başkada yapacak çok az şeyi vardır. Bu gibi sorunların bertaraf edilmesi ancak zülme geçit vermeyen ve aynı zamanda caydırıcı gücü olan ülkelerin devlet adamları son verebilir. Tamam dua edelim ancak 70 milyon kişinin duası Allah bilirya , Tayyip Erdoğan'ın bir resti kadar teessiri olmaz. Neyse bizlerin başı sağ olsun, sevinenlerinde gözü aydın olsun. Allah (c.c.) hiçbir mazlumun ahını yerde bırakmayacaktır. Bu onun adaletine uymaz.
Saygılarımla.
abdurr tarafından 5/31/2010 11:57:49 AM zamanında düzenlenmiştir.
yüreğimde ateşler
ki emsali bulunmaz
yanmadı yüreğim bu kadar
niyet insanlıktı
niyet müslümalıktı
niyet kardeşlikdi
kafir pususunu kurmuş
gecenin koyu karanlığına
köpeklerini salmış kardeşlerim üzerine
kanlar aktı kimsesiz sahipsiz
cennete kesildi biletler
yolculuk başaladı,denizin sırtında
haklar helal son damlasına
ah bende olayımdım o yolculuk esnasında
...
müslümanın müslümandan başka dostu yoktur ayette de dendiği gibi kafir necistir(pistir) dost gibi düşünen zavallıdır ve Rabbimin vadi haktır,kahra uğrayacak olanlar kafirler ve onları sevenlerdir...ablam çok kızgın ve bi o kadarda kızgınım,sert olmamışımdır umarım Allah için sizi çok seviyorum(tüm edebiyat ahalisi ile birlikte)
kaç yürek yüreğinizle birlikte olucak...kaç yürek feryat edicek kimse bilemez allahım yar ve yardımcısı olsun onların kanayan yaraya tuz basmak gibi bir şey bu...er yada geç cezalarını bulacaklar inşallah duyarlılığınız için teşekkür ediyorum adıma
üzgüngözyasları tarafından 5/31/2010 10:30:14 AM zamanında düzenlenmiştir.
Amin, amin, amin Yarabbi yeryüzünde duası kabul olan mübarek Habibin hürmetine, şehitlerin, evliyaların , sevdiğin dostların hürmetine, emzikteki bebekler, ağzı dili olup konuşamayan hayvanlar hürmetine dualarımızı kabul eyle.Filistinli kardeşlerimize imdat eyle, yardımların ulaşabilmesi için, o gemilerin yollarını sen aç Yarabbi!İsraili kahru perişan eyle, Gazzeli kardeşlerimize acil imdat eyle Yarabbi.
Dua etmekten başka elimizden bir şey gelmiyor,Sen yardım eyle!!!