- 669 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
.....niye???
ağlamak ;
çok kısa ve içli..
neden ağlayamayız ki??
ama gülmek;
daha kolay ve uzun
işte biz neden bu boyutlardayız ??
gülmek;
gözler için
ama niye yaşlar
gözler sevmek için
ama kalpler niye boş
sevmeyi beceremiyorsan
gülmek ?ağlamak niye?
gülmek kadar güzel birşey
var mı?
bu dünyada
tüm olumsuzluklara rağmen
gülmeyi becerebiliyor muyuz?
herşeye ;
gülüp geçmek
yapabiliyor muyuz?
ama niye gözyaşları?
niye?
YORUMLAR
güzel bir içsel sorgulama..gülmek,ağlamak, hepsi hayatta var..gülmenin en içteni, ağlamanın sevgiden olanı en istenileni şüphesiz..hep gülmen dileğiyle..
canandemirel
sevgilerimle..
Önce ağlamaya, sonra da gülmeyi becerebilmeye özlem...Sevgili yazar; ağlamak asla bir zayıflık değildir.İnanın, ruhu ve bedeni en iyi temizleme aracıdır gözyaşları...Hem, unutulmasın ki ağlamalar, gözlerden dökülen yaşlar hep keder ifadesi değil dir.Bazen en mutlu anlarımızda bile gözyaşlarımızla pekiştiririz.Madalyası olur yanaklarımıza dökülenler.Gülmek, çok azımız becerir onu hakkını vererek, dudaklarınız tebessüm ederek yana açılsa da ,görenler güldüğünüzü zannetse de içiniz çoğu kez kan ağlıyordur.Oysa gülüyorsunuzdur...Oysa, bedenin en yalan söylemeyen organı gözlerdir.Hep doğruyu söyler onlar...Bakın gözlere ve görün...Anlayın...
Sevgilerimle.
canandemirel
Yüreğinize sağlık...
Anlatımınızdaki gibi gözlerle anlasırız. Hiç birimizin göz bebegi benzeşmez. Ellerimiz tutusur. Sevinç duyarız. Parmak izlerimiz benzeşmez. Kalplerimiz tekdüze çalısırlar. Genel anlamda benzeşirler. Akıl devinimlerimiz genel olarak benzeşir. Kısaca benzeşmeyenlerimizle anlaşan mutlu olan, benzeşenlerimizle birbirimizi üzen varlıklarız.
Bu anlamda sevinç kadar üzüntü ve gözyaşıda yaşamın bir parçası olup varoluşun bu denklemi tüm yaşayanların yaşam süreçlerinde hep yeri olmuştur.
Yaşamda insanı düşünmeye ve yeteneklerini geliştirmeye çalışan bu dizelerinizden dolayı sizi kutluyorum...
Saygılarımla
canandemirel
sevgilermle...
canandemirel
TEŞEKKÜRLER...