- 1848 Okunma
- 24 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Dostlarım İsrail'in yardım gemilerimize yaptığı saldırıda, İskenderun'da Mehmetçiğimize yapılan saldırıda ve Siirt'te pkk ile yapılan çatışmada hayatını kaybeden şehitlerimizin ruhları şad olsun...
Bütün bu olayları kınıyorum...
Sayfamı ziyaret eden herkese teşekkür ediyorum...İyi ki varsınız...Sevgilerimle
Sevgi Salman
Sevgi Salman
her gün içimizi burkan...... taciz olayları......hiç bir şey olmamış gibi.....davranan duyarsızlar.... hegemonyalarının bitmesini istemiyorlar....yazmak yürek ister dediğim tema bu işte......yazar yazacak susmayacak....sessizlere ses çaresizlere nefes olacak....o kadar güzel yazıyorsunki.....mahlasındaki renk gibisin..... MAVİ..... renklerin en asili.....özgürlüğü çağrıştırır....denizin semanın rengidir..... kaleminede çok yakışıyor.....MAVİDEYDİ.....SEVGİ....kutluyorum.... güne düşen yazını.....seviyorum....sınırsızca.... kalemini....
Sevgi Salman
Ağabey yazma konusunda verdiğiniz destek ile inan kalemim susmayacak...Sevgilerimle
Sevgi Salman
Sevgi Salman
Sevgi Salman
ayhansarıkaya
arkadaşım gerçekten güzel yazıyorsun
devam et lütfen
kalemin susmasın
tebrik ve sevgilerimle
Sevgi Salman
Sevgilerimle
Tebrikler arkadaşım...Daha öykünü okumadım. Önce tebriğimi ileteyim dedim.
Sevgi Salman
Verilen emek,işte böyle karşılığını buluyor...
Kutlarım kardeşim seni.Başarılarının devamını beklemekteyim...
Selamalar...
Sevgi Salman
yerine yakıştı arkadaşım
gönülden kutluyorum kalemini
her dem sevgi ve saygımla.
Sevgi Salman
Sevgi Salman
Sevgi Salman
nasılda severim bu tür öyküleri nasılda...Biz eli kalem tutanlar toplumuzun cıbanlarını kalemlerimizle patlatmalıyız.. sevgili sevgi yazarlık meşhur olmak değildir, yazarlık kitap bastırmak değildir yazarlık topluma hizmettir. Tacettin bunu şiirleri ile çok güzel yapıyor. Sizde başladığınız bu güzel öyküyle hizmete soyunmuşsunuz devamını merakla bekliyorum.... Selam ve sevgiyle...
Sevgi hanım, Gülnihal'in dramını içim sızlayarak takip ediyorum.Ülkemizin tedavi edilemeyen acı gerçeği.Bu zorla evlendirmeler, berdeller, başlık parası adı altnda yaşlı kişilere kızlarını bir nevi satmalar içimi acıtıyor.
Düzelir mi pek umudum yok , saygı ve sevgilerimle
Sevgi Salman
Sevgi Salman
Bence kız kendini asacak gibi duruyor.Bakalım bekleyip göreceğiz...Saygıyla...ERen
inşallah o ağanın umutları gerçekleşmez de
kendine göre saydığı soyu kurur...
taşın altına mektup koymak.
köyde mektuplaşan iki gencin mektup
koydukları yeri bulduğumuz ve merakla
mektuplarını okuduğumuz günlere gittim...
çok güzel devam eden öykümüzün devamı
hayırlar getirir inşallah...
kutladım arkadaşım.
her dem sevgi ve saygımla.