- 541 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
BABAMA
Sevgili babacığım bugün yeni doğan bi bebeğe bakarken aklıma geldin.Sen yine beni özlemiyosunuz,arayıp sormuyosunuz diyeceksin diye sana bu mektubu yazıyorum.Okumayı çok sevmezsin ama mektup benden olunca kesin babam okur dedim... Napıyosun nasılsın?İyimisin bizi sorarsan hepimiz iyiyiz çok şükür.kızlar ayşe ve zeynep te.Zeynep yine taktiri aldı dedesi.Ayşede yaramazlığa aynen devam.Ha mektubumun başında dediğim gibi bugün arkadaşımın bi kızı oldu yeni doğmuş bebeğe bakarken seni anımsadım.Ben ufakken beni alıp omzuna bindirişini.Ne istesem sıkılmadan bıkmadan yapmanı.Bana ’’Şule kızım ’’demeni.Kulaklarımda çınlayan sesini.Kısacası seninle olan tüm hayatım hani derler ya film şeridi gibi geçiverdi aynen gözümün önünden.Ben evlenirken nasılda köşelere kaçıp ağlayışın,nasihatlerin,bana babalığın kısaca sen aklıma geldin baba.Hep anneler yufka yürekli derler ya,benimde babam yufka yürekliydi.Babalar ağlamaz derler ya,benim babam içine ağlardı.
Baba sağlığına dikkat et.Gençliğine gitmesin aklın yorma kendini sakın.Ah neolur gelsen yanımda kalsan bi sıcak ev ortamında yatsan kalksan.Ama gene ben kimseye yük olmam diyeceksin biliyorum.Ama böylede aklım hep sende be baba.Sen annemle ayrıldığından beri bedenimiz zaten ikiye ayrılmış.Ne olurdu ayrılmasaydınız.bölmeseydiniz bizi.Gene başladın diyosun değilmi napim baba kızıyorum sana anneme.yıllardır hergün ama napim.Elimde değil.
Neyse baba kendine iyi bak.Bu yanıma gelme meselesinide düşün biraz.Zaten buralara bi gelsen seni bida bırakmicamda ah bi gelsen.Torunlarında çok öpüyo ellerinden.Seni çok özledik.Bu yaz bekliyoruz.Hadi yazarım yine inşallah.
Sevgilerimle kızın Şule