- 1443 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
İNSAN OLMAK GÜZELDİR ASLINDA.
Dünyada noktayım belkide..Ama biliyorumki güzel bir noktayım önemli bir noktayım..
Nedenmi çünki insanım..
insan olmak ne güzeldir aslında..
Hedef belirleyecek bir beyniminzin olması ne güzel o hedefe yürümek hatta koşmak koşabilmek negüzel...
Herşeyi görebilmek ne güzel hatta bakabilmek dahada güzel..
Koklayabilmek çiçekleri negüzel..
Dokunabilmek tutabilmek ellerinle ne güzel..
İnsanın bir kalbi olması ne güzel..Sevdiğini gördüğünde deli gibi çarpması ne heyecan vericidir aslında..
Gülümsemek hayata ne güzel hatta kahkalarla gülebilmek harika..
Konuşmak ne güzel güzel sözcükler söylemek iltifatlar etmek insanları mutlu etmek muhteşem..
Yazabilmek ne güzel hislerini okuyabilmek şiirleri uzaktakilerin duygularını düşüncelerini..
Sabredebilmek öyle güzeldirki aslında zor gibi görünsede en güzelidir sabır..
Sabret!!Hayata sabırla sarıl ölen ölüyor giden gidiyor ama senin için hayat devam ediyor yine acıkacaksın uyuyacaksın ve güleceksin sen istesende istemesende dünya dönüyor hayat senin içinde devam ediyor..
Sabret!!Sana yalan söylemişler sabreden dervişin öldüğünü.O haber yalan!!Ölmedi. Derviş yaşıyor sabrettiği içinde çok mutlu..Şimdi ödediği sabır diyetinin karşılığında aldığı için paşa dedesinin cumbalı konağında keyifle çayını yudumluyor..
Sabret!!İnsanlardan sevgi ilgi teşekkür bekleme..Karşılıksız sev,karşılıksız ver,karşılıksız yap..Teşekkür ve minnet beklersen yanılır ve hep üzülürsün..
Sabret!!Üzüntüne derdine hastalığına..Göreceksin hiçbirşey çaresiz umutsuz sonuçsuz değildir..Her derdin çaresi her hastalığın ilacı vardır sen sabretki devasını göresin..Unutmaki kanser hastalığı bile çaresiz gibi görünürken ‘umutla’’ yok oluyor insan bünyesinden..Asla çaresiz değilsin.Aslında çare sensin.İçindeki umuttur çare,içindeki hayata olan sevgindir çare..
Sabret!!Çünki Allah böyle emretmiş birçok ayetinde..Boşuna söylememiş sabredin diye..Senin için en hayırlısını mutlaka verecektir Yaratan, yeterki sabret beklemeyi bil..
Ne güzeldir insan olmak..Ne güzeldir konuşabilmek koşabilmek anlatabilmek anlayabilmek ve şükredebilmek sabredebilmek..
Sen ne güzelsin öyle ! Bende güzelim ! Biz güzeliz yaaa ! Biz gerçekten özeliz !