- 2079 Okunma
- 11 Yorum
- 0 Beğeni
---DUA---
Allah/ım ne güzel bir vakittir bu.
Yüzümüzdeki bu tebessüm de neyin nesi?
Sanki sabah/ın seheri,öğlenin güneşi, akşamın hüznü hepsi ama hepsini şu an yaşıyormuş gibiyiz.
Ah ,ne hoş bir meltem esiyor, ılık ılık yüreğimizden içeri girip, bizi hep istediğimiz ama, bu dünyada olmayan o mevsime götürüyor.
Ne mutluluk verici bir histir bu.
İçimizdeki bu daha goncası açılmamış çiçeğin açma vakti şimdimidir.
Selam ya Rabbel Alemin , Selam ya Muhammed Mustafa (s.a.v.) Selam ya Ümmeti müslüman kardeşlerim.
Selam :Lailahe İllallah Muhammeden Rasulullah
Ne mutlu bize ki hissettiğimiz hava aynı,duyduğumuz ses aynı,çektiğimiz zikir aynı,çarpan kalbimiz ayn/ı aşk ile yanar .
Yarabbim sev bizi,sevdir bizi, sevindir bizi.
Senden korkmayanı ,senden utanmayanı bizlere musallat etme.
Hayırlar yazdır başımıza ,iyilikler çıkar karşımıza.
Bizleri ,yangından,selden,depremden,görünür görünmez kazalardan koru ya Rabbel Alemin.
Bizlere yapabileceğimiz kadar ilim nasip et.
Şeytanın şerrinden ,şeytanlaşmış insanların şerrinden, sana sığınırız Ya Rabbel Alemin.
Bizleri dünyada imansız,mezarda kefensiz,ahiret te, Şefaatinden mahrum bırakma Ya Rabbim.
Bizlere kabir azabı çektirme Ya Rabbim .
Borçlu olanlara eda,hasta olanlara şifa, dertli olanlara devalar nasip et. Ya Rabbel Alemin
Bu ve bunun gibi Mübarek geceleri ve ayları bizlere nasip et. Ya Rabbel Alemin
Bizlere( NUR) Cemalini görmeyi nasip et Ya Rabbel Alemin
Kuran/ı okuyup okuduğumuzla amel edenlerden eyle bizleri
Her zaman huşu ile secde edenlerden eyle
Hazır olmadan emanetini alma.
Ya Erhamerrahimin.
Sübhane Rabbike Rabbil İzzeti Amma Yesifun ve Selamün Alel Murselin Vel Hamdü Lillahi Rabbil Aleminel Fatiha:Alesselavat
Cumamız Hayırlı olsun !Cümlesinin İnşallah
YORUMLAR
Allah razı olsun.Ne güzel bir yazı bu böyle.Size de hayırlı cumalar olsun efenim.Selam ve saygılarımla.ERen...