- 870 Okunma
- 11 Yorum
- 0 Beğeni
????????
Benim hiç hayatım olmadı
Ne anlamı var ki hayatın
Tanımıyorum
Kime benziyor?
Gözleri yeşimli elamı?
Saçları kızıl mı yoksa buklesi karamı?
Nasıl bir şeydir hayat?
Uzun mu yoksa kısamı?
Tatlı mı sevdaları ızdırap mı?
Aydınlık mı geceleri yoksa karanlık mı yürekleri?
Soğuk mu kışları yoksa sıcak mı sevmeleri
Çırpınışları balçıklara mı saplanıyor yoksa kayıp gidiyor mu geçmişler?
Çakıl taşları renklimi gökkuşağı gibi?
Aynalara bakarken ki gibi sahtemi yüzler?
Kazak söküğü gibimi sevmeler?
Hayat nasıl ki?
İnler mi çok cinler mi?
Şeytan mı çok fitne mi?
Çok mu kan döküyor yaralar daha doğmadan mı ağlıyor zambaklar?
Silahlar mı konuşuyor yoksa ,şarkı mı söylüyor çocuklar?
Papatya tarlaları mı var yoksa mayın mı?
Aşk mı var yoksa ,hasret mi kazıyor bedenler?
Sanal mı ortamlar yoksa reel mi?
Oyuncak mı insanlar yoksa kuklamı?
Seviyorum derken yalan mı söylüyor tüm ruhlar?
Haydi şimdi söyle nasıl hayat/
Diskoda mı geçer gece,yoksa mabedde mi aşk?
Rezillik mi yoksa sefillik mi yaşanan?
Sigara dumanımı çektiğin arzulu bir nefes gibi?
Yoksa zikir mi dokur dudaklara?
Sempatik mi gülüşler yoksa şeytanimi fikirler?
Yok istemem !Anne beni doğurma.!.
YORUMLAR
deselerki ,dünya da çok mutlu olacaksın hep gülecek oynayacaksın,ama bir şartla sonun cehennem!
ya da;bazen ağlar bazen gülersin,aç kaldığın zamanlarda olacak uykuların kaçacak belki,kimbilir kör bir kurşun isabet edecek yüreğine,ama sonun cennet!
seç sultanım birini hangisi en güzeli sence!
sevgimdesin biliyorsun=)
Çok sorgulamalarla dolu, hayatın gerçeklerini çok güzel anlatan bir yazı.Bir rivayete göre, dünyanın kötülüklerini hisseden bebekler dünyaya gelmemek için ağlarlarmış, melekler bebeğin ardından itip,'haydi sana çizilen hayatı yaşa' derlermiş.
Değerli kardeşim, ibretlik bir anlatım, sevgiler dualarımla.
bu kadar çok soru işaretleri ile yüklüyken yaşam nasıl taşıyorzu bu hayatı sırtımızda biz arkadaşım...
oldumu yani şimdi yordun beni sabah sabah....zaten zor yol almakatyım düşe kalaka...
ama yinede şükretmek lazım gelen bir şeyimiz var biliyorsun demi dost...
hiç bir şeyi olmayan bir insana tümüyle yetecek bir şeye sahibiz....şükür....
şimdilik kal sağlıcakla....duamla...
Çok güzel ve hayatı sorgulayıcı bir yazıydı. Bazen hayat dalgası çok büyük bir deniz gibidir. Yüzemeyiz bile, sadece amacımız su yutmamak ve yeni bir dalgaya maruz kalmadan karaya çıkmayı düşlemektir. Allah boyumuzu aşan dert vermesin ve nefes alıp sevdiklerimizle olmak nasip etsin. Ama hayat gerçekten hep güllük gülüstanlık olmayabiliyor ama herşeyin iyi veya bir sonu oluyor. İnşallah hep iyi sonlarımız olur. Tebrik ediyorum. Kucak dolusu sevgilerimle...
Ahh... keşke "Yok istemem anne, beni doğurma" deme şansımız olsaydı...
Maalesef bize verilen akıl ile kaderi birleştirip, bizim için biçilen hayatı yaşayacağız, yaşıyoruz...
Rabbim herkesin yaşamını güzel kılsın...
Sevgilerimle
mavideydisevgi tarafından 5/27/2010 12:42:44 AM zamanında düzenlenmiştir.