- 1336 Okunma
- 15 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Bu öykünün sonu nerelere gidecek merak ediyorum.Tahminime göre Gülendam intihar edebilir,sevdiğine kaçabilir.Bakalım merakla bekliyoruz Sevgi hanımcım.Çokta akıcı bir dille yazmışsınız.Emek ister bunlar.Emeğinize sağlık.ERen
Sevgi Salman
Sanki üzerime bir ağırlık kondu.
Anlatımınız çok güzel ,Gülendam ve onun gibilere bu denli zorbalık yapanları ,Allah islah etsin.
sevgimle her vakit.
Sevgi Salman
Sevgi Salman
Sanırım halâ devam ediyor bu geri kalmışlık, bu insan dışılık uygulamalar. Toplum olarak çok şey yapmalıyız, inatla mücadele etmeliyiz bu uğurda. Konu güzel işlenmiş.
Sevgi Salman
maalesef memletemizin her bölgesinde sıkça rastlanan hazin gerçekler bunlar
öyküleri hazin
yazgıları hazin...
her şeyi değiştirdik her yanlışı yıktık ama bu gerçeği bir türlü değiştiremedik...
güzel konu ve güzel bir anlatım sevgili dostum...kutlarım
Sevgi Salman
töreler ve ağalıklar batsın,hepsi batsın....
bir daha da gün yüzü görmesin o sapılık...
saygım ve duamla....
Sevgi Salman
Sen hep yaz arkadaşım olayı yaşatıyorsun. Çok üzülerek okudum böyle 5 ineğe çocuğunu düşünmeden yaşlı bir adama verebilecek bir baba olmaz olsun dedirtti. Yazık genç kızın hayallerine... Merakla devamını bekleyeceğim. Tebrik ederim. Sevgilerimle...
Sevgi Salman
Sevgili kardeşim, öykünüz çok acıklı devam ediyor,tahmin ettiğim gibi.Konuyu çok güzel, olması gerektiği gibi işliyorsunuz.
'Galiba sevmeyi bilmiyoruz' başlıklı bir yazı yazmıştım.Ordaki fikileri yine savunuyorum.
Bizim insanımızın çoğu sevmeyi gerçekten bilmiyor.Kızını seven bir baba, böyle mal gibi görmez evladını.İnsan gibi insan olan bir ağa, küçücük kızlarla evlenmek istemez, sapıklar gibi.Bunu artırabiliriz.
İçim titreyerek okuyorum, içeriği acı anlatımı güçlü yazınızı, devamını merakla bekliyorum, sevgilerimle.
Sevgi Salman
Sevgi Salman
Canım, başarılı bir hikaye. Benimde bir uzun soluklu bir hikayem vardı: Gerçi tam töreyi içermiyordu. İkizler burcumun etkisiyle bir sürü konuyu da içine almıştım. Adı ölümüne aşk bilmiyorum okudun mu. Çok severek başlamış ve çok severek yazıp sonlandırmıştım. İlklerimden. Devam sevgili arkadaşım. Sevgfilerimle ))))))))))))))
Sevgi Salman
Sevgi Salman
töreleri batsın
ağalıkları batsın
güzel ve akıcı bir anlatım yine
kutluyorum yürekten
devamını çabuk yaz olurmu:))
sevgilerimle
Sevgi Salman
Gülendam'ın işi oldukça zor gözüküyor.Bakalım sevdiğine kavuşabailecek mi?Tabi babasına karşı gelebilirse.Sonunda yazık olacak bu güzel kıza diye düşünmekteyim...
Akıcı bir bölüm.Kelimeler,yağ gibi kayıyordu.Diğer bölümü şimdiden merak etmeye başladım doğrusu...
Selamlar...
Sevgi Salman
Sevgi ve saygı ile
baştan beri meraklı takibimizle devam eden öykümüzün
gelişen olayları da iyice merak uyandırmaya başladı.
devamını en kısa zamanda bekliyoruz efendim...
güzel anlatım, okurken insan bir solukta bitirmek istiyor
yazıyı... ellerinize yüreğinize sağlık. yürekten
kutluyorum kaleminizi.
her dem sevgi ve saygımla.
Sevgi Salman
Sevgi ve saygı ile