- 1416 Okunma
- 9 Yorum
- 0 Beğeni
Sağlığımızın Değeri!!!!
Değerli edebiyat defteri arkadaşlarım! Uzun süre soğukalgınlığı tedavisi olup bir türlü iyileşmeyen şiddetli öksürük ve ateşle seyreden hastalığım, maalesef ağır bir bronşite döndü. Geçen cuma gününden beri, bronşit tedavisi oluyorum.Öksürmek ve ateş sebebiyle, bilgisayar başında, ne siteye girip, sizlerin değerli yazılarınızı okuyup yorumda bulunabildim, ne de başladığım öyküye yeni bölüm ekleyebildim.
Gece rahat uyuyamadığım için, kafam da normal olarak yerinde değil. Kısmi başağrısı ve öksürük nöbetleriyle uğraşıyorum.
Kimbilir ben okumayalı, ne değerli yazılar eklediniz!
Sağlıklı olduğum zamanlarda da , sağlığımızın ne denli kıymetli olduğunu, her zaman düşünen biriyim.
Yediğimiz bir lokma ekmek peynirin, içtiğimizin bir yudum çayın, sağlıklıyken verdiği tadı
dünyalara değişmemeliyiz. Boğaz ağrısı çekmeden yutkunabilmek, her zaman lıkır lıkır içtiğimiz suların, bir yudumunu bile, acıya rağmen yutmaya çalışmak ne büyük ızdırap verebiliyormuş.
Boşuna dememiş Kanuni Sultan Süleyman:
-Yeryüzünde muteber bir nesne yok devlet gibi,
-Olmaya devlet cihanda, bir nefes sıhhat gibi.
Her zaman tavsiye edilen üç değerli şeyi sizlerle paylaşarak yazımı bitireyim.
Yaşlılık gelmeden gençliğin,
hastalık gelmeden sağlığın,
lüzumsuz yere harcamadan, değerli olan boş zamanımızın kıymetini çok iyi bilmeliyiz.
Hepinize sağlık ve sıhhatli günler diliyorum.
YORUMLAR
Yokluğunuzu hissediyordum sitede.Seyahatte olduğunuzu düşünmüştüm ama şimdi duyunca çok üzüldüm.Rabbim şifa versin.Kaleminiz hiç susmasın.Geçmiş olsun dileklerimle... ERen
handan akbaş
İlgili sözlerinize teşekkürler, saygılarımla.
sevgili handancığım,
geçmiş olsun ..6. bölümü bekliyoruz sevgilerve dualarla kalın...
handan akbaş
Değerli Handan Hanım
Sanmayın ki unuttuk, birçok aşinası olduğumuz dost kalem gibi eksikliği, yokluğu hissedilenlerdensiniz.
Bu tip inkıtalarda yaz gelmesi hasebiyle hep “tatile gitmiştir herhalde” tahminleri yapılıyor sanırım. Hastalık, rahatsızlık gibi marazi vakaları maalesef konduramıyoruz dostlarımıza.
Bu vesile ile geçmiş olsun diyor acil şifalar diliyorum sevgili Paşalı hemşerime :-)
Verdiğiniz üç tavsiyeden ilkini kaçırdım galiba, son ikinin kıymetini bilmek nasip olur inşallah
Tekrar, tekrar geçmiş olsun
Saygılar, selamlar
handan akbaş
İlginize sonsuz saygılarımla.
Sevgili Handan ablacığım, çok geçmiş olsun. Ben de giremiyorum pek bu aralar. Sağlığın kıymetini anlayanlardan biri de benim. Çok geçmiş olsun dileklerimle.... Çok dikkat etmelisin bu dönemde kendine. Sevgilerimle
handan akbaş
Her ne kadar bir birimizi görmesek te, burada yazılarımızdan, şiirlerimizden çıkan duygularımızla dost olduk...Sevgili Handan hanım uzun zamandır ben de eskisi gibi sık gelemiyorum siteye, iyi ki yazdınız.Yoksa haberim olmayacaktı...
Size büyük geçmiş olsun...Handan hanımcığım annemde de var bronşit.Keçiboynuzu kaynatıp, hergün bir su bardağı içiyor.İyi geliyormuş...
Kısa sürede iyileşmeniz dileği ile, büyük geçmiş olsun...Sevgilerimle
handan akbaş
tam çıkmak üzereyken yazınız düştü handan hanım...
büyük geçmiş olsun....Rabbim daim sağlık ve afiyet versin inş...sevgi ve duamla.....
handan akbaş
Çok geçmiş olsun Handancığım,üzüldüm rahatsızlığına.Ama bu son olur inşallah.Bir daha en ufak bir rahatsızlık dahi geçirmessin.Rabbim cümle kullarına sağlık ,sıhhat ve huzur nasip etsin.Rabbim cümle doktorlarımızdan Razı olsun.Sevgimle,hoş geldin sefalar getirdin;)))))))
handan akbaş
ir an önce iyileşip, aranıza dönerim.İnsanın sizler gibi kıymetli arkadaşları olması çok güzel, sevgilerimle.
Ülviye Yaldızlıı
Sevgili Handan Hanımcığım büyük geçmiş olsun. Ben de sizi çok merak ettim hatta az önce sizi düşünüyordum. Yazınızı görünce merakla okumaya başladım. İnşallah hemencecik iyileşir, güzel yazılarınızla aramıza dönersin. Yeriniz çok belli. Sevgilerimle...
Ülviye Yaldızlıı
Canımsın..