- 3072 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
AİLE BAĞLARI
Şahane bir pazar günü geçirdik ailece..Güzelliği tüm baba tarafı akrabalarımız ile sabah kahvaltısında buluşmamız oldu..
Bu geleneği hayatımıza yeni koyduk..Hayat o kadar tempolu oldu ki, kuzenlerin sadece düğününe gidebilmiş, sonrasında bir düğünde veya cenazede görüşür olmuşuz..Gelinler çalışıyor, damatlar devamlı seyahatte, kimse kimseyi tanımaz oldu. Kuzen çocukları, sınav maratonunda, hepsi birer genç kız delikanlı olmuşlar, ama aileyi tanımıyorlar..Ailece duruma el koyup, böyle olmaz dedik ve en uygun çözüm tüm aile senede bir kez ya akşam yemeğinde ya da sabah brunchta beraber olma fikrinde anlaştık..Otuz kişinin birarada olması hepimizi heyecanlandırdı..Özellikle büyükleri..
O günü, babannenim de ölüm gününe denk getirdik..Kuzenlerden biri, tüm aile fotoğrafları ile ekranda hepimize nostalji yaşattı..Eski anıları canlandırdık, ölenleri andık ve çok mutlu olduk..
İki gün önceki doğumgünümü unutmayan ablamın, bir mumlu pasta ile o gün, sürpriz yapması beni nasıl mutlu etti anlatamam... İyiki bir ablam ve bir erkek kardeşim var..
Bazı aileler, miras kavgası içersinde bir halı veya bir yüzük yüzünden senelerce kardeşleriyle küs kalırlar veya dargın ölürler..Değer mi? Bir akrabanın "nasılsın?" demesi bile bir halı parçasına eşit olabilir mi? Hayatımıza hoşgörüyü soktuğumuz, bardağın dolu tarafına baktığımız zaman hayatı ne kadar hafifletmiş olacağımız bir bilinebilse..
Tüm küslüklerin üzerine bir tül gerip, hayatın tadını tüm sevdikleriniz ile geçirmenin haffliğini tadın..
İyi ki varsınız hayatımda,
Abla, kardeş, amca, hala
Bir gülümseme, bir dokunuş,
Ne çok anlam kattı hayatıma..
At bir kahkaha, çınlasın ortalık
Güle dokun, çiçeği kokla
Bir gülümse...
Selam gönder yıldıza
Hayat bir anlam kazansın
Senin yüzünde...
YORUMLAR
NE GÜZEL BİR MUTLULUK YAŞAMIŞSINIZ,DEVAMI GELİR DİLERİM...BİZDE BULUŞURUZ BÖYLE KUZENLERİMİZLE,BİLİRİM NE KADAR GÜZEL OLDUĞUNU:))))
feray soydan
Güzel temennileriniz için teşekkür ederim.
Sevgilerimle
Ne güzel,geç ya da erken ailenin tamamıyla bir araya gelmesi.Ben en yakın akrabalarımı bayramdan bayrama görürüm.Evleri bana 500 metre üstelik.İmrendim biraz :) birlik ve beraberliğiniz daha da artar umarım.Sevgiyle kalın.ERen
feray soydan
gibi manasız sorular sormadan ilk adımı atmak lazım..bazen büyüklerin yüzünden aileler anlamsız bir kırkınlık küslük yaşıyorlar..günahını da küçükler çekiyor..Sevgilerimle
feray soydan
Sevgilerimle
kardeşim....
iyi ki varsın hayatımda
sen olmasan bir yanım eksik olurdu,
sağ tarafım kesik kalırdı
iyi ki doğdun çok yaşa
iyi yaşa...
sevgi bağımız daima kuvvetli kalsın
iplerimiz sağlam olsun
ve hiç ayrılmayalım...
bu güzel yazını okudum..kutluyorum....ömür boyu kuvvetli kalsın bağlarımız....sevgilerimle....
feray soydan
tüm sevdiklerimizle iyi yaşayalım..sevgilerimle
Ne kadar güzel, hayat dolu ve aile bağlarının önemini vurgulayan yazıydı çok beğendim. Hakikaten akrabaların biraraya gelmesi güzel bir düşünce. Allah aileniz ve akrabalarınızla daha doğrusu tüm sevdiklerinizle mutlu bir hayat sürdürmenizi temennni ederim. Yazı için de tebrikler... Sevgilerimle...