En Büyük, Kasetçiiiiiii.
İnsan davranışı dünyanın her yerinde birbirine benzerdir.
Beyin bilgiyi depolar ama her zaman kullanmaz.Bazı bilgileri arka plana atar , bir dış uyaranla harekete geçirir o bilgiyi.
Borsada da geçerlidir bu.
Bir şirket, temeli çok güçlü, bilançoları çok iyi gelecek beklentisi de kuvvetli olmasına rağmen hiç hareket etmeyebilir, ama aynı sektörde bir halka arz gündeme geldiğinde hatırlanır ve insanlar o şirkete para yatırmaya başlar,böylece anlamsız bir pirimlenme başlar.
CHP de insanların beyninde unutulmuş bir değerken,kasetle birlikte hatırlandı ve pirimlenmeye başladı.Gerçekte CHP nin ne programı ne tüzüğü ne de siyaset argümanları değişti aslında.
Olsa olsa Kılıçdaroğlu ile birlikte bir jargon değişikliği veya algılanan jargon değişikliği oldu.
Seçmen davranışını ne parti programı ne de tüzüğü belirler,halk vitrine bakar birde vitrinden gelen sese.
CHP’ye nasıl oy kazandırabiliriz diye düşünüyor kurmay kadro.
Şehir şehir , köy köy dolaşalım anlatalım.
Yeni bir manifesto,sosyalist enternasyonal.
Tanıtım için bir imaj maker şirketiyle anlaşma,tirilyonlarca para.
Medya ile daha sağlıklı ilişkiler.
Yazarlara lehte yazılar yazdırma.
Tv kurma,radyo,gazete,haftalık bülten.
Bunlardan hangisi,hangileri, şu aklın arka planındaki CHP yi öne çıkarır ki ?
Ne o,ne o,ne o
Kaset kaset kaset.
Bizim kasetçi ne büyük adammış meğer.
Medyadan
Ordudan
İç muhalefetten
Başkandan,genel sekreterden,başkan vekillerinden
Parti programından,sosyal demokrat manifestodan
Ne büyük adammışsın sen kasetçi anlayamadık,bilemedik değerini affet.
En büyük kasetçi
Kasetçiiiiiiiiiiiiii.
Kamerana sağlık aziz kardeşim,ona iyi bak.
İbrahim EROL
gazete54.com