günlük :)
Burası anı bölümü biliyorum fakat ben gnlük şeklinde yazıp dertlerimi sizinle paylaşmak ve sizlerden tavsiye almak istiyorum :)
Birisine aşık oldum.En yakın arkadaşım.Başkasıyla çıkacağını söylediğinde dayanamayıp ona ondan hoşlandığımı söyledim.Ve çıkmaya başladık.Fakat bir gün bile sürmedi.Ayrıldık.’’Seni sadece arkadaşım olarak görüyorum ve yapamıyorum ’’ dedi. Bende o zaman ’bitsin ’ dedim ve ayrıldık.Onunla ne arkadaş kalmak istiyorum nede ondan ayrı kalmak.Bu yüzden arkadaş kalmayı tercih ettim.Şuan arkadaşız.Dün çok güzeldi sanki sevgiliymişiz gibi bir gün yaşattı bana.Yaşattı derken telefonda konuşmalarımız , hayal falan kurduk.Ama çok güzeldi.Göğsüne yatırdı saçlarımla oynadı.Sanki yanındaymış gibi heyecanlıydım bunun hayaliyle uyuyup kalmışım.Fakat sabah kalktığımda herşey tam bi kabustu .Dünkü çocuktan eser yoktu.Ters ters tavırlar beni terslemeler.Biraz kaba bi tabirler ’odun’luk yapıyordu.Ben alttan aldıkca o üstüme geliyordu.Kavga etmedim.Sustum ’tamam’ deyip gectim ,ne onu kaybetmek istiyorum ne de kendimi üzmek.Ben bu kadar alttan aldıkca neden o bu kadar problem çıkarır hale geliyorki.Onu çok seviyorum.Hergün görmek ama yanına gidip konuşamamak.Hayaller kurmak onunla ilgili ama hiçbirinin gercek olmayacak oluşu.Çok yoruldum ama vazgecemiyorum ondan.’prensesim’ diye seslenirdi bana.Çok hoşuma giderdi şimdi ise öyle seslendiğinde canımı yakıyor.Ona sevgi sözcüklerinin hiçbirisini söyleyemiyorum.Ona aşık olan kızın degerini anlasın ve geri dönsün diye.Ona resmen aşığım ama onu nasıl kendime bağlayabilirim bilmiyorum.Off çok yoruldum.. :(seni çok özledim sevgilim...!