- 791 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BURNA YOLCULUK 2
topal : Güneş doğmak üzere İsmet dayı.
İ.dayı: Evet topalım , bugünde eremedik mevlaya
.
Topal: Dayı lazımsın bize daha , dur bakalım acelen niye.
İ.dayı: dün gece surlardakilere su veriyodum, ben diyeyim 15 sende 14 daha fazlası yok yaşlarında bir delikanlı ama harbi kanı deli ,su istedi götürdüm verdim, aradan beş dakka geçti geçmedi aşagıya indirdiler cansız bedenini , ya topal şimdi bu yaşlı beden mi topraga daha yakındı yoksa o gencecik subyanmı.
Topal : dayı vardır herşeyin bir hikmeti sen sıkma canını.
Topal : dayı bizim çarıklıyı gördünmü dün gece.
İ.dayı : evet , büyük tüpleri topluyodu , ateş topumu dedi nebileyim topal ona benzer bi şey yapacaklarmış.
Topal : vay çarıklı vay , gene ugraş buldu kendine. bu akşam cıkıyoz burdan dayı, hakkını helal et.
İ.dayı: hayırdır , canınızamı susadınız nereye böyle savaşın içinde.
Topal : Türk askeri indirme yapalı çok oldu sukuneti sağlamıştır boğazda , kaç gündür şu balıkçı teknesini tamir etmeye çalışırdım sonunda bitirdim , bu akşama çıkarız herhal yola.
İ.dayı: eh hadi hayırlısı topal . nereye yolculuk.?
Topal : burna dayı, manastıra.
İ. dayı: ne var orda .
Topal: var dayı var hepimizi bekleyen biri var, benimkide orada.
İ.dayı : vay be topal sende buldun demek kalbinin güzergahını. Git bakalım git.
Topal : Dayı kalbimin güzergahımı dersin yoksa hayalperstlikmi bilemem ama allahım bakalım ne gösterecek .
İ.dayı : hiç ayrıldınızmı çarıklıyla siz?
Topal : var 1 ,2 sene görüşmedik , ben gittim koreye onu almadılar , çok hastaydı o sene , çok halsiz idi vucudu, ben geldikten sonra hep beraberdik hemde hep.
İ.dayı : onun içinde gönlünü kaptırdı diyolardı bir ara ama ses seda çıkmadı.
Topal : Vay vay bizim çarıklınında varmış demek aklını çelen bir zamanlar.
İ.dayı : vardı topal vardı ..
Topal: ben gideyim bir bakayım benim gardaşlık ne iş yapar şimdi. Hadi hakkını helal et dayı, savaştan sonra görüşürüz rabbim izin ederse.
İ.dayı : helal olsun topal helal olsun.
.......
Topal : çarıklı, len Çarıklııııııı
Çarıklı : ne bağırırsın gene .
Topal : ne karıştırıyon burlarda gene.
Çarıklı : komutan bir kaç şey istemişti onları getirdim.
Topal : fare gibisin her deliğe girmesini biliyon :)
Çarıklı : naptın tekneyi? bitirebildinbi.
Topal : evet bir kaç saatte kalmaz uçaklarla erzak atarlar . biz kendi azıgımızı alır çıkarız yola gece . ne dersin?
Çarıklı: olur topal . zaten karardımı hava toplar aydınlatır heryeri o zaman da ver elini boğaz.
Topal: sence iyi mi ediyoz gitmekle, herkez savaşırken.
Çarıklı : sen meraklanma topal biz üstümüze düşeni biraz önce yaptık.
Topal : neymişki o?
Çarıklı : senin kafan almaz topal , gel gidelim bakalım şu tekneye, yüzdürebilecekmiyiz bakalım. komutanım , komutanım ben gidiyom hakkınız helal edin.
Komutan : git sağlıçakla , bak olurda sağ kalırsan beklerim senide bizim köye.
Çarıklı : gelicem komutanım gelicem sen meraklanma.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.