GANDİ ABİ
CHP’nin çiçeği burnunda genel başkanı Kılıçdaroğlu kurultay seçiminde
yılın yağdanlığı müsabakasında derece almak için sıraya girdiler bir an kol kola girip sevinçten halay çekeceklerini, kolbastı oynayacaklarını bile zannettik.
100 yıl önceki devrimin dikâlâsıydı; tarafgirliğin ucuna bülbül kondurulmuş bir türüydü ve o bülbül ne kadar da zevkten sermest, coşkulu ve kendinden geçercesine ötüp durmaktaydı.
Televizyon ekranlarında kendinden geçercesine şakımalarını seyrederken bu oyun daha yeni başlamıştı
Bu pilav, daha çok su kaldırır sevinin çoşun koşun ziplayin
Yeni balonunuzla güzel güzel oynayınız, sevgili sosyaldemokrat çocuklar
Ama yaramazlık etmeden Deniz amcanızın evine yaptığınız gibi camı çerçeveyi kırmadan
Gandi abi ye verilen lakaplarda ilginç
Besleme medya şuyle hitap ediyor.
Pembe panter
Gandi efendi
Oyunbozan kemal
Biyikli kemal
Beton kemal
Dandi kemal
Yandaş medyada şuyle hitap etmiş
Karaoğlan Ecevit kemal
Sesiz güç
Sakın ağaç
Deniz bahçe kemal
Gandi kemal
Devrimci kemal
Kurtarıcı kemal
Mehdi kemal
YORUMLAR
yorulmayın siz bu kadar arkadaşlar bu halk kimi nasıl nerede seçeceğini bilir zaten...kimse kimseye bir şeyler kanıtlamak mecburiyetinde değil....
maksadının aksiyle kimse kimseyi tokatlamasın lütfen...
kış mevsimi uzun sürünce kurtlar yaylaya inecek tabi...
ama bu yayla da ne yazık ki KOYUN yok maalesef...
kutlarım sayın yazar....saygım duam çook...
Bu ne heyecan ve telaş,sabı el sabır
Kılıçdaroğlu daha dün bir bugün iki
Söylenilecek çok şey var neyse
Herkes bildiği kadar zaten her şey biliyor
Korku korkuyu yaratır.
Bu geleceğin korkusu vardır.
Yargıdan kurtulmak için yargıyı siyasallatıranlara hiç kimse birşey demiyor.Bakalım beyler gelecek her şeyi gösterecek...
Sn. Kılıçdaroğlu'nun dediği gibi bir telaş var.Hatta korku var.Onun içindir ki siz sosyal demokrat karşıtı cemaat aşığı kişiler saldırganlığa başladınız.Kılıçdaroğlu'nun tek icraatı Akp'lilerin karanlık yüzünü gün ışığına çıkarmaktı.Suçsuz olduklarını iddaa edeceksiniz.Dengir Mir Mehmet Fırat'ın istifasını nasıl izah edeceksiniz?Yorum yapmak için erken heyecanlanmayın lütfen.
Ama yanlışların ortaya dökülmesi gerekiyorsa eğer gemiciklerin hesabını sorun, şehide "kelle" yakıştırmasının teröriste "sayın" yakıştırmasının hesabını sorun,anaların feryatlarına "yaygara" yakıştırmasının hesabını sorun, damada alınan kanalın hesabını sorun, devletin uçağıyla düğüne gitmelerin hesabını sorun, özelleştirmelerin hesabını sorun, 96 yılında ab yi kötüleyen zihniyetin bugün ab için her türlü çabayı göstermesinin hesabını sorun, grizu patlamasına yapılan açıklamaların hesabını sorun, vs....iktidarda Chp yok.Geldiğinde bir yanlışı olursa hep beraber sorarız hesabı.Ama önce siz oy verdiğiniz partiye hesap sorun.
Râzı.
olmayanadam
cemil
bunlarla uğraşacağınıza ülkenin bor madenleri elinizden gidiyor ki can damarıdır ve dünyada tektir onu yazın sunun önümüze bizde okuyalım diyelimki helal olsun bu ülkenin satılan değerlerine bir kalem sahip çıkmış en azından bu değerlere sahip çıkacak biri çıkmış gidip bu anlamda şükür etmelisiniz diyorum..
ttttark
olmayanadam
HAYIRDIR !!
DÜN BİR BUGÜN İKİ
BU KADAR TELAŞIN SEBEBİ NE
YOKSA
ÇOCUKLARI AMERİKADA BURSLA OKUTUP
ÜLKEDE O ZAVALLICIKLARA GEMİ ALANLARIN DÜMEN SUYUNDA GİTMEKTEN DAHA YORULMADINIZ MI?!!
YOK TABİ
SİZ YORULMAZSINIZ
BİRAZCIK GURURUNUZ VARSA
SAADET PARTİSİNİN AFİŞLERİNE BAKIN
İSRAİL,OECD,VAN MİNUT...!!!
SEVSİNLER SİZİ..
ttttark
cemil
Korkunun ecele faydası yok.
63 yaşında genç....SSK yı 7 yılda zarara uğratan, çocuklarını ve 6 aylık torununu syasadışı sigortalı yapan...bir Bürütüs...kendine hayrı yok...demekki..ellerinde adam bile yok..ne yapsınlar..
lacivertiğnedenlik
cemil
Daha dere görünmeden başladınız paçaları sıvamaya. Hayuırdır kaçış mı var bir yerlere.
olmayanadam
"Küçük hırsızlar el feneriyle, büyük hırsızlar deniz feneriyle vurgun yapar.Ama hepsinede bir ampül lazımdır..."