- 4085 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Sahi Gerçekten Bitti Mi ?
Bir damla göz yaşı süzüldü gözlerinden,sessizce,iniltisiz.
Dünlerde gezindi yüreği,hafızası sağı solu kurcaladı,neydi fazla olan ağır gelen yüreğine.
radyoda ilahi çalıyordu "gülme gülme ağla gönül"...
İlahinin o hüzünlü tınısına dışardaki yağmurda eşlik ediyordu,meleklerin sesini duyar gibi oldu bir an,nida etti rabbine"sabır rabbim,sabrı cemil dilerim senden".
Haksız bir terkediliş yaşıyordu,anlam veremediği düşündükçe kafasına ağrılar girdiren bir terkediliş ayrılık öyküsü...
Yarın ne getirecek bilmiyordu,herkes gibi.Kaderinde ne yazılı ise onu yaşayacaktı,teslim olmalıydı rabbine,sığınmalıydı en merhametli makama...
YORUMLAR
Sahi Gerçekten Bitti Mi ? /ismi verili anlamı yüksek satırı az yazı güzel düşünce ürünü olarak sayfamızı gelin arabası gibi süslemekte..
Bir damla göz yaşı süzüldü gözlerinden,sessizce,iniltisiz.
Haksız bir terkediliş yaşıyordu,anlam veremediği düşündükçe kafasına ağrılar girdiren bir terkediliş ayrılık öyküsü...
HAKSIZ BİR TERK EDİLİŞ”haksız ne acı bir kelime, yürek kanatan,evler yıkan,zulümler eden,kelime,”haksız”
Lıktan bizi alıp alemlerin Rabbi olanın kapısına iltica etmemizi öneren bu nadide yazıyı yazan yüreği saygılarımla kutluyorum…Hüseyin DAĞLAR
Rab, asla kulunu yalnız koymaz.
Başın sıkıldığı an sana ne yapacağını söyleyecektir.
Önce ne istadiğini bilmek gerek.
Ve kader yazgısını Rab, kuluna bırakmıştır.
Paylaşım için teşekkürler, saygı öncelikli sevgiler.
Nimet Vefa
YORUMUNUZ DA ÇOK YERİNDE İDİ
SAYGIMLA...