- 997 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
SONBAHARında ARTIK HAYATIM
Sonbahar mevsmine merhaba dedi gönlüm.Ne bi şenlik var nede gülen yüzüm.Bütün adımlarım da bu saatten sonra kördüğüm.Ne yorgun bir yenilgidir sevgi baharım.Mutluluğum vardı artık elimde sonbaharım.Mevsimler ardı ardına yaşanmakta acısı tatlısı hatıralarda,sadece ben kaldım sonbahar ayazında.Yağmur yağıyor göz pınarlarıma şiddeti derinden atkiiyor yaşamaya.
Şiddetlice kopan fırtına aynı yüreğimdeki gibi.Yokluğun verdiği acıyla sonbaharın fırtınası birleşti.Şimdi ne onda ne bunda var bana bi çare.Sessiz kıyı limanlarda bir yudumla acıma deva.
Gün ışımış,yarın olmuş,güneş açmış,yıldızlar gökyüzünü donatmış neye yarar.İçim de ki hicran yarasını kimler kapatıp da yeniden hayata bağlar.
Dost eli uzansa omuzuma, merhem olmak isterim, unutturmak yanında olmak diyaloğun bu dur dostunla.Dinler seni sessiz sedasız, yorumsuz, bunalımın adımında yalnızlık limanının ortasında sen bir başına üşüyerek acılarla kıvranırken dost dinler seni.Korkar içindeki duyguların tarifini yapmaya.Bir el omuzlarıma allahım...Umarsız hastalıklara yakalandı bedenim.Ey dost ben hangi tarafa adım atarsam atayım yine öleceğim.Yoklğun gemisine hüzün attım söylesene ben bıraksam da terk edermi yokluğu benim limanımı.Geçip gider mi ayazıyla son bir defa üşütürek.
YORUMLAR
Bu kadar karamsarlığa hele sonbahar geçsin kış gelsin, gülüp geçeceksin.
Sonbahardan sonra Kış, insan beyninin ve de ruhunun plato devresine girdiği mesvsimdir.
Beyin ve ruh kendisini bulur. İlkbahara bunlar kendilerini yenilemiş olarak girerler.
Ve derler ki:
Bana değer vermeyene ben neden değer verme aptallığını gösteriyorum ki?..
Ve etrafın yeşilliğini, güneşin parlaklığını görürler.
Haydiii!
Mutluluk üzerine yaz.
Paylaşım için teşekkürler, saygı öncelikli sevgiler.
SONBAHARında ARTIK HAYATIM /isimli hüzün,içeren yazıydı...bana göre...
Gün ışımış, yarın olmuş, güneş açmış, yıldızlar gökyüzünü donatmış neye yarar. İçim de ki hicran yarasını kimler kapatıp da yeniden hayata bağlar.
********************Biraz karamsar ortamda yazılı satırlar arasında gizemli kelimeler saklı.Güzel düşünceyle kaleme alındığı kesin ancak,hayat bazen tersten esince yaşam rüzgarı,yön tayininde haliyle zorlamalar oluyor..
Güzel günleri gönül sarayınızda yaşamanız dileğiyle,arzu ettiğiniz yaşamla kalın elinize sağlık olsun efendim.Hüseyin DAĞLAR..