- 856 Okunma
- 12 Yorum
- 0 Beğeni
ÇİZGİNİN ÖBÜR ADI.!.
İnce bir çizgide yürüyorum .
Gerisi karanlık ,gerisi cilasını kaybetmiş yorgunluk.
İlerisi meçhul,belirsiz ve silik.
Zonkladıkça aklım ,kıyılarıma vuran şeritleri alıp götürüyor dil ucuyla.
Şems/e dolanıyor yanıklarım,köpkör,perperişan bir oyun sahneliyor bağrışlarında.
Sırnaşıyor arsız gölgeler ,dağılıyorlar yosunlar ülkesine,tutuluyor dillerim ,şaşırıyor aklım,üşüyor iliklerimin astarsız entarileri.
Dumanlaşıyor mahmur gözlerin feryat eden bebek yanları.
Sancıyor hiç durmadan şakaklardaki vuruşan hançerlerin saplantıları.
Seyre dalıyorum iklimlerini,hazla ve hayranlıkla.
Dolaşıyorum arkandan gizlice,sahibi olduğun kokunun yanına,dokunmak isterken çekilen sularına eğiliyorum.
Dursana nereye gidiyorsun ?
Kaybolan yaseminler gibi elası bol ,çekik gözlerinde sabır çekiyorum.
En çokta varlığındaki yokluğunda,yokluğundaki sessizliğinde kahır çektim bilirmisin.
Her şeyi göze alabilirim kaybetmek için.
Ama seni kaybetmekten korkarım.Yaa düşüncesi bile acı bir zehir gibi çörekleniyor içerime.Yok yok dayanamam olmaz, asla sen bıraksanda ben nasıl kıyarım sana yapamam.
Varsın sen ıraklaş cismimden ,hatta hiç bilmediğim topraklardan ,uyuşmuş nasırlaşmış ayaklarımla yüzü koyun yere bırak benliğimi..
Kurşunla dört bir yandan acıt canımı,kanat çıkart at gözlerimi ,çekip al dilimin metrelerini.
Sık kurşuni renklerinle cebelleşen sinemi.Ama yapma nolur çok ıraklaşma benden ellerinin tozunu hissetmek istiyorum, ayaklarının izi silinmesin diye ,çeviriyorum çitlerle ,bulutlar gölgelemesin diye açıyorum kollarımın, güneşlerini bırakıyorum toprağına.
Kilitliyorum tüm kapılarımı ,sana sadece yüreğimi açıyorum.Ruhumla karşılıyorum seni.Biliyorum aslında beni hiç bırakıp gitmediğini ,tıpkı ben gibi.
YORUMLAR
Yokluğunda kilitlerim kapılarını bu asi şehrimin.Kıyılarına dem vurur göz bebeklerimin...
Ne kadar uzak olsada bedenin bilirimki sen bende ben sendeyim...
Git istediğin yere..Bir gölge gibi takip eder seni benliğim ya sen...Hangi elde hangi tende uzak tutabilirsin iç sesini benden.
Haykırmazmı yüreğine ihanetin...Üzümbuğusu gözlerime sinmezmiiiii !
Çok güzeldi be sultanım..
Bir ben varır benden içeri..O nu da sen anlayabilirsin
Eh !! işte tıpkısının aynısı...
Sevgimle daima,________
ilk terkedenler hep kaybetmekten korktuklarımızdır nedense...
dilimiz le kendimizi ele veriyoruz,kulun dilinden dökülen dua gibi yazılırmış,
sonra ,sonrası belli,imtihan başlar dilinden dökülenlerle...
sonra arsız bir yanlızlık,gri bir gün doğuşu,katran karası gece...
saygımla dost...
Ülviye Yaldızlıı
son yazılarınız çok güzel,okumak keyifli bir anlam yolculuğuna çıkarıyor beni...teşekkürler..
Ülviye Yaldızlıı
öbür adı optimist olsun...ne zaman dara düşsem açık denizlerde martı olurum...tebrikler...saygılarım her daim...
Ülviye Yaldızlıı
"Kilitliyorum tüm kapılarımı ,sana sadece yüreğimi açıyorum.Ruhumla karşılıyorum seni.Biliyorum aslında beni hiç bırakıp gitmediğini ,tıpkı ben gibi."
BİLMEK NE GÜZELLL...
TEBİRKLER...
Ülviye Yaldızlıı
Dumanlaşıyor mahmur gözlerin feryat eden bebek yanları.
hem acı hem masum...ikisi bir ara da. al ama gerekli olmayanı kullanma...
aslında benimde en çok şaşaklarım zonklar nedense...
şak şak işte....işin yoksa oturda dinle....anlaşılan bunu beraber yapıyoruz dost yürekli....
saygım duam daim...sevgimle kal....
Ülviye Yaldızlıı
Aşk bu kadar acı verir mi gerçekten? Neden var o zaman?
Bu karabasan gibi duyguların sadece kalemlerimizin ucunda kalması dileğiyle...
Tebrik ediyorum.
Ülviye Yaldızlıı
Bizleri olgunluğa eriştirmek için var.
Teşekkür ederim .saygım her vakit.
Harika, paha biçilmez bir sevdanın öyküsü, koşulsuz, çıkarsız, sonsuza dek.. Sevda; gözü kara, sevda; karasevda, sevda; yanık bağır, sevda; yanıbaşındayken özlemek, sevda; ıraktayken bile yanında hissetmek...
Tebrik ediyorum olağanüstü bir kalemin var. Sevgilerimi sunuyorum.