- 815 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Kim Var Yanımda
Bu hayatta isteyeceklerin sınırsızdır.Tıpkı yapabileceklerin gibi hayat bazen yorar seni bıkdırır kendinden sebebi belkide karşılaştığın tüm acılarda tüm çilelerle tek başına savaşman bu savaş bazen öyle zor oluyorki vaz geçmek istiyorsun.Ama hayat senden vaz geçmiyor.Kaybetmeyi göze alamadığımız şeyler vardır yada kaybetmeyi hiç istemediğimiz şeyler hiç ummadığımız zamanda bizi terk eder ve etrafında olan insanların uzaklaştığını fark edersin.Sebebi ise zor gelir bi hatır sormak üşenirler ayda yılda kapımızı çalmaya sane ne olduğu yada ne olacağı umurlarında olmaz.Öldüğünde ise hiç sevmediğim (KEŞKE) cümlesini kurarlar.Gelseydik bi hatırını sorsaydık.Kapısını çalsaydıkda ölmeseydi.Her zaman kalabalık bir aile olmayı istemişimdir ama olmadı bi annem bi babam bir de ben ama artık babamda yok.Ve sevdiğini zannettiyim tüm kişiler onun ölümüyle beraber çekip gittiler.Arkalarına bile bakmadan ve kimsemiz kalmadı artık bize ne olacağı ne olduğu kimsenin umrunda değil.Canım yanıyor içim acıyor çok zormuş bu yalnızlık kendimi içimdekileri satırlara dökerek teselli ediyorum.Ama içimdekiler ağır basınca bedenimde bunu kaldıramadı yorgun ve bitkin düştü.İstediği sadece biraz içten sevgiydi istediği sadece sevilmekdi.Bunu bile çok gördüler ve terk ettiler.Hep bi gün diyorum hep o düşlerini kurduğum aklıma geldiğinde gözyaşlarımı döktüğüm gün için bekliyorum.NOT:Burdaki herketen tek bir ricam var sevdiklerinizin kıymetini iyi bilin kaybettikten sonra değeri kalmıyor.Ben kaybettim ve kayboldum :((:((:((:(( CeM. . .
YORUMLAR
Kim Var Yanımda
Bu hayatta isteyeceklerin sınırsızdır.
Tıpkı yapabileceklerin gibi hayat bazen yorar seni bıkdırır kendinden sebebi belkide karşılaştığın tüm acılarda tüm çilelerle tek başına savaşman bu savaş bazen öyle zor oluyorki vaz geçmek istiyorsun.
Ama hayat senden vaz geçmiyor.Kaybetmeyi göze alamadığımız şeyler vardır yada kaybetmeyi hiç istemediğimiz şeyler hiç ummadığımız zamanda bizi terk eder ve etrafında olan insanların uzaklaştığını fark edersin.
Sebebi ise zor gelir bi hatır sormak üşenirler ayda yılda kapımızı çalmaya sane ne olduğu yada ne olacağı umurlarında olmaz.
Öldüğünde ise hiç sevmediğim (KEŞKE) cümlesini kurarlar.Gelseydik bi hatırını sorsaydık.Kapısını çalsaydıkda ölmeseydi.
Her zaman kalabalık bir aile olmayı istemişimdir ama olmadı bi annem bi babam bir de ben ama artık babamda yok.
Ve sevdiğini zannettiyim tüm kişiler onun ölümüyle beraber çekip gittiler.Arkalarına bile bakmadan ve kimsemiz kalmadı artık bize ne olacağı ne olduğu kimsenin umrunda değil.Canım yanıyor içim acıyor çok zormuş bu yalnızlık kendimi içimdekileri satırlara dökerek teselli ediyorum.
Ama içimdekiler ağır basınca bedenimde bunu kaldıramadı yorgun ve bitkin düştü.
İstediği sadece biraz içten sevgiydi istediği sadece sevilmekdi.Bunu bile çok gördüler ve terk ettiler.
Hep bi gün diyorum hep o düşlerini kurduğum aklıma geldiğinde gözyaşlarımı döktüğüm gün için bekliyorum.
NOT:Burdaki herketen tek bir ricam var sevdiklerinizin kıymetini iyi bilin kaybettikten sonra değeri kalmıyor.Ben kaybettim ve kayboldum :((:((:((:(( CeM. . .
Maalesef kaybetmeden anlaşılmayacak.
Yazmak güzeldir kendinizi en iyi anlatım yoludur yazın ,yazın ve yazın.saygımla.