ELVEDA SEVGİLİ...
Sen gittin.. Bir zifiri karanlık, bir zından yalnızlığı, ağır bir boşluk bıraktın geride. Ne sesin çınlar oldu kulaklarımda ne de hayalin beliriverdi gecenin ortasına.Kimse farkında değil yokluğunun sanki adeta.Kapılar üzerime kapanmış sıkışıp kalmışım yalnızlığımın başucuna.Elveda uğruna tüm şehri rengarenk boyadığım sevgili.Elveda,hayallerimin bitiş noktasının eseri.Düne kadar en yücesini yaşadığım mutlulukların,sevinçlerimin katili.Sen gittin gideli gökyüzü her gece ağlıyor sanki.Gittin sevgili;Arkanda koca bir yaşanmışlığı denizlere atıp ,sığındın başka limanlara.Bir zamanlar gözyaşlarından aşkı içtiğim sen,şimdilerde yokluğunun zehirini kusuyorum ben.Gözlerine baktığım zaman cennet bahçesini görürdüm oysa ki;o gözler benden kopmuş halbuki.Gittin sevgili..Tüm dünyayı üzerime yıkıp gittin.Bir elveda sözcüğünü bile çok görüp,sevginin üstüne nefret tohumları ektin.Şimdi binlerce söz yazsam sana ne faydası var ki? Yazdığım her söz hesap sormaz mı bana..İsyan etmez mi?Anlamsızlığına yüklemeye çalıştığım anlamlara.Elveda sevgili,arkanı dönüp git gidebildiğin kadar.Gittiğin yollar aramıza duvarlar koydular.Sevdanın son sözünü bu sözlerim sana anlatırlar..
YORUMLAR
Sen gittin..
Bir zifiri karanlık, bir zından yalnızlığı, ağır bir boşluk bıraktın geride.
Ne sesin çınlar oldu kulaklarımda ne de hayalin beliriverdi gecenin ortasına.
Kimse farkında değil yokluğunun sanki adeta.Kapılar üzerime kapanmış sıkışıp kalmışım yalnızlığımın başucuna.
Elveda uğruna tüm şehri rengarenk boyadığım sevgili.Elveda,hayallerimin bitiş noktasının eseri.
Düne kadar en yücesini yaşadığım mutlulukların,sevinçlerimin katili.
Sen gittin gideli gökyüzü her gece ağlıyor sanki.Gittin sevgili;Arkanda koca bir yaşanmışlığı denizlere atıp ,sığındın başka limanlara.
Bir zamanlar gözyaşlarından aşkı içtiğim sen,şimdilerde yokluğunun zehirini kusuyorum ben.
Gözlerine baktığım zaman cennet bahçesini görürdüm oysa ki;o gözler benden kopmuş halbuki.Gittin sevgili..Tüm dünyayı üzerime yıkıp gittin.Bir elveda sözcüğünü bile çok görüp,sevginin üstüne nefret tohumları ektin.
Şimdi binlerce söz yazsam sana ne faydası var ki? Yazdığım her söz hesap sormaz mı bana..İsyan etmez mi?
Anlamsızlığına yüklemeye çalıştığım anlamlara.Elveda sevgili,arkanı dönüp git gidebildiğin kadar.
Gittiğin yollar aramıza duvarlar koydular.
Sevdanın son sözünü bu sözlerim sana anlatırlar..
Elveda değlidir hiç bir zaman sevdalar.
Eğer öyle olmuş olseaydı hatırlamazdıki seven gönüller.saygımla,10 puan.