- 886 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Bir acemi deneme(seyrü sefer)
Hükmü Sübhaniye tecelli eyledi seyret !Seyrüseferdeyken birde hamdet..Sen!..Sefer için biraz sabret..
Vesile mi yok?..Derin bir iç çek...Çay, vesair bir ikramı al eline!..Şekerine zaten sen karar veriyorsun...
Amma dostunu yadetmeden başlama!..Arada albümü karıştır,eski günleri yadetmeden olmaz heralde!..
Şu senin daha ilk zamanın değilmiydiki cennet gibi bir beldeden bu diyara geldiğin an!..Şuda ilk kavgandı habil ve kabil esbabındayken!..Çayında koyuymuş yoksa kahvemiydi?Nuh nebinin gemi yapması neydi ne içindi?Bak gemidesin,bir parçanda geminin dışında kalmış:o sele neden olan hataların!..Bak şurdaki resim Musa devrini andırıyor,Şu lanet insanı nasılda kandırıyor!..Bak zaman nasılda çabuk geçiyor,bardağın tükeniyor!..
İkramı tazele !Dünya alem hayrandı Yusuf gibi bir güzele!..Şu resim bu resim derken şahid olundu çıkarken İsa nebi göklere!..Bak albümün bu kısmı çok daha güzel!Dostunun dostundanmıdır bu hal!Şeker de bardağın dibinde toplanmış son dem daha tatlı!Göremediğin Dost sana seninde gördüğün bir dost göndermiş!...
Dost demişken O Dostun emanetlerine sahip çıkıyormusun.O emanetler için nasılda türlü zahmetlere türlü çilelere kol kanat germişti.Bilirim hazıra konan kolay kolay kadir kıymet bilmez!..İkramında yadettiğin gibi O adı güzel kendi güzel dostunun emanetlerinide sık sık yadet!Çiçeklerine iyi bak solmasın!..Hele bir çiçeği varki onu günde beş defa sulamayı ihmal etme!..Dostumuzun hatırına..Ve dostluğumuzun!..Ha unutmadan sana bir mektup bırakmış!..Gerçi sana ulaşana dek dünya alem okudu desem yeridir!..Ama dünya alem o mektuba hayran kaldı...Sırf o mektup için Dosta muhabbet bağlayanlar dahi oldu!..Bak yine çayını koyu demlemişsin!..Neyse canım ha çay ha kahve,farketmez!...Bu tükenişi gördüğün halde dilin daha niçin dostu yadetmez!Bu vefa yetmez bu bardağa tat vermez!..
Şurdan bir musiki aç da bari musiki meşkimizi demlendirsin!..Ha tamam bu!..Sübhanallah!Bu ne demadem zardır ki bu ne Davudi ahdır!Dinlerken hakkını ver yazıktır günahtır!...
Terennüm et hakikati bu çiçeklerin sulanacağını haykıran bülbüli bir ahenktir..Bu musikiye alem aşinadır İkramın evvelinden sunulan SelamdırAnlıyan ve anlayıp musikiye katılan bir kapıdan buyur edilir!..
Anlamayan zaten o civarda bulunmaz o muhiti bulamaz...Sen Dostun davet ettiği bu bağa girmeye çalış!..
Tenbihi tut sakın bırakma..Neyse ziyaretin kısa olanı makbuldür!..Bana müsade!..İkram için teşekkür ederim vaktini aldım hakkını helal et ey kavi!..
YORUMLAR
Hükmü Sübhaniye tecelli eyledi seyret !Seyrüseferdeyken birde hamdet..
Sen!..Sefer için biraz sabret..
Vesile mi yok?..Derin bir iç çek...Çay, vesair bir ikramı al eline!..Şekerine zaten sen karar veriyorsun...
Amma dostunu yadetmeden başlama!..Arada albümü karıştır,eski günleri yadetmeden olmaz heralde!..
Şu senin daha ilk zamanın değilmiydiki cennet gibi bir beldeden bu diyara geldiğin an!..Şuda ilk kavgandı habil ve kabil esbabındayken!..Çayında koyuymuş yoksa kahvemiydi?Nuh nebinin gemi yapması neydi ne içindi?Bak gemidesin,bir parçanda geminin dışında kalmış:o sele neden olan hataların!..
Bak şurdaki resim Musa devrini andırıyor,Şu lanet insanı nasılda kandırıyor!..Bak zaman nasılda çabuk geçiyor,bardağın tükeniyor!..
İkramı tazele !Dünya alem hayrandı Yusuf gibi bir güzele!..
Şu resim bu resim derken şahid olundu çıkarken İsa nebi göklere!..
Bak albümün bu kısmı çok daha güzel!
Dostunun dostundanmıdır bu hal!
Şeker de bardağın dibinde toplanmış son dem daha tatlı!Göremediğin Dost sana seninde gördüğün bir dost göndermiş!...
Dost demişken O Dostun emanetlerine sahip çıkıyormusun.O emanetler için nasılda türlü zahmetlere türlü çilelere kol kanat germişti.Bilirim hazıra konan kolay kolay kadir kıymet bilmez!..
İkramında yadettiğin gibi O adı güzel kendi güzel dostunun emanetlerinide sık sık yadet!
Çiçeklerine iyi bak solmasın!..Hele bir çiçeği varki onu günde beş defa sulamayı ihmal etme!..Dostumuzun hatırına..Ve dostluğumuzun!..
Ha unutmadan sana bir mektup bırakmış!..Gerçi sana ulaşana dek dünya alem okudu desem yeridir!..
Ama dünya alem o mektuba hayran kaldı...Sırf o mektup için Dosta muhabbet bağlayanlar dahi oldu!..
Bak yine çayını koyu demlemişsin!..Neyse canım ha çay ha kahve,farketmez!...Bu tükenişi gördüğün halde dilin daha niçin dostu yadetmez!Bu vefa yetmez bu bardağa tat vermez!..
Şurdan bir musiki aç da bari musiki meşkimizi demlendirsin!..
Ha tamam bu!..Sübhanallah!
Bu ne demadem zardır ki bu ne Davudi ahdır!Dinlerken hakkını ver yazıktır günahtır!...
Terennüm et hakikati bu çiçeklerin sulanacağını haykıran bülbüli bir ahenktir..
Bu musikiye alem aşinadır İkramın evvelinden sunulan SelamdırAnlıyan ve anlayıp musikiye katılan bir kapıdan buyur edilir!..
Anlamayan zaten o civarda bulunmaz o muhiti bulamaz...Sen Dostun davet ettiği bu bağa girmeye çalış!..
Tenbihi tut sakın bırakma..Neyse ziyaretin kısa olanı makbuldür!..Bana müsade!..İkram için teşekkür ederim vaktini aldım hakkını helal et ey kavi!..
Çok güzeldi vesselam.Beğenerek okudum anlamak içinde kendimce actım araları...:)
Saygımla her vakit