Günbegün Notlarım 77/SEVGİ DAİMDİR...
...................................................
Sevgi, daimdir...
Tamdır varlığı. Sağlığı hastalık kabul etmeyen dermandır. İlaç gibidir ruha inişi. Su gibidir karşıki dağlarda akışı, kendini serbest bırakışı berrak mı berraktır...
Sevgi yine de, ne olur ne olmaz daim bakım ister. Hep ilgi bekler. Her zaman şefkate gözlerini diker. Her an bir kalpten esecek bir güzel söze kendini havale etmek ister...
Sevgi, bir zamana ait bir kip değildir...
Her zamandır etkisi. Dalgası derinden, kalpten akandır. Gelişi tüm zamanları kapsayan huzurdur. Geçmişte ne yaşamışsa dolu dolu yağmıştır gönüllere. İkiyüzlü olmamıştır. Fıtratında yoktur aldatmak. Özelliğinde yoktur açgözlülük. Adımında yoktur, yarı yolda bırakmak...
En çok da şuan’ı yudumlar. Hayata mutluluk katar. Yaşama mesut yanıyla (k)atılır. Yüreği candan mı candan okşar. Sarılışı yapmacık değildir. Elini taşın altına koyması, kesinlikle damardandır...
Sevgi, yarınları ise bugün havasıyla müjdeler. Güneşe güç mü güç verir. Sabahlara umut mu umut dağıtır. Susuzlara yağmur gibi durur. Bereketini esirgemez kimseden...
O yüzden ırk mırk tanımaz sevgi. O nedenle herkesi kucaklamak ister. O sebeple her haneye uğrar günün birinde...
Sevenle, hissedenle ARKADAŞTIR SEVGİ...
Koruyanla, kollayanla sırdaştır sevgi...
Bilenle, anlayanla yoldaştır sevgi...
Ve doğru konuşanla, düzgün hareket edenle yandaştır, daha doğrusu biriciktir sevgi...
................................................
MehmetSelimÇİÇEK
22 Mayıs 2010,,,23.33
Mardin