- 1236 Okunma
- 11 Yorum
- 0 Beğeni
AĞLAMAK GÜZELDİR.!.
Bakma sen benim ağlamalarıma.İçimden ağlamak gelir, ağlarım.Hiç kimseye kızgın değilim, haddime mi düşmüş.Sadece ağlamak gelir içimden ağlarım.
Benim ağlayışlarım ağaçlar yaprak dökünce de olur.Güneşin batıp arkasında kanlı bir göz bıratığındada olur.Sabaha vardığımda yıldızların sönüp ıraklaştığında da olur.En çokta sana olur.
Gitmeni ben istedim ama çok zor imiş bu kadarını tahmin dahi etmemiştim,öylesine geçer diye düşündüm ama çok zor işmiş bu sevda.Zor zanaat .
Asırlık çınarlar gibi direniyorum ,yıkıklarım çok ,çatlamışlığım vakitsiz,sensizliğim en büyük acıdan ,kilit vurulmuş bir sandık.Ağlıyorum işte, içimden ağlamak gelir ağlarım.
Vaktimi olur ki ağlamanın, bazen coşar ağlarım, bazen susar yanarım, bazen de nedensiz ağlarım .
Ağlamayı seviyorum.İçimi kuşatan ağır bir taş birikiyor üzerime ,hiç bilmediğim diyarlara savruluşlarım başlıyor,ama hiç gocunmuyorum ,senin yerine döktüğüm gözyaşlarımdan.
Gülmeyi sevmiyorum,içimdeki hüznü ancak demlerimle savurmak, içimi tüm sancılarla, çepeçevre sarmayı düşlüyorum.İnat ediyorum hayata beni sevindirmesin,gülmesin yüzüm, ağlasın bahtım her vakit,her zaman,her an..
Şimşekler çaksın içerimde,yıldırımlar vuruşsun bölgemde ,bulutların gözlerinden akan yağmurdan daha çok aksın yaşlarım.Ağlamak istiyorum,hep hüzünle yaşayayım,hep gamla yoğrulayım.Ağlamak gelir içimden ağlarım.
Seviyorum ağlamayı,bana beni hatırlatıyor,kim olduğumu çözmemi sağlıyor,kaybolmuş bir benlikte, sarararak tutsak olmak istiyorum karanlığa .
Ne olur rahat bıraksın sevinçler beni,kahkahalarım yormasın ,Gözlerim gülmesin, güneşin sıcaklığı gibi.
Beni bırakın dostlar ben bir vakit ağlamaya gidiyorum.Vakti gelincede gelmeyeceğim biliyorum.
Ağlamak güzeldir ,bir derenin çağlayıp önünde birikmiş balçığı, sürükleyip götürmesi gibi pırıl pırıl olur insanın vicdanı.
Tüm insanlara ağlamayı diliyorum.
YORUMLAR
İyi ki kaçırmadım bu güzelliği...
evet en güzeli zaman zaman yapanlardanım...
vicdanım ne kadar yıkanıyor keşkelerim ne kadar azalıyor bilmiyorum ama evvet ağlamak güzeldi...
t
ebrikelr...
Ülviye Yaldızlıı
''ağlamak güzeldir hep sevinmez ya insan ''
elbet üzüleceksin biraz kalp taşıyorsan
sabah okuyup puanlamıştım
çok güzeldi
sevgiler
Ülviye Yaldızlıı
hazin hüzün kokan bir yazı idi ..ağlamak tabi ki çok güzel ağlamak insanı insan yapar..
ağla ki bileyim duygun olduğunu.
ağlaki bileyim insan olduğunu
ağla ki göreyim adam olduğunu..
yerinde her şey güzell
Ülviye Yaldızlıı
Fevkalade güzel bir yazı.Etkilenmemek elde değil.Yüreğinize sağlık...
Ülviye Yaldızlıı
Ne olur rahat bıraksın sevinçler beni,kahkahalarım yormasın ,Gözlerim gülmesin, güneşin sıcaklığı gibi.
Beni bırakın dostlar ben bir vakit ağlamaya gidiyorum.Vakti gelincede gelmeyeceğim biliyorum.
Ağlamak güzeldir ,bir derenin çağlayıp önünde birikmiş balçığı, sürükleyip götürmesi gibi pırıl pırıl olur insanın vicdanı.
Tüm insanlara ağlamayı diliyorum.
şu kısacık hayatımda en çok yaptığım şeydir diyebilirim buyük bir gönül rahatlılğı ile inanın bana....
hele birde gece tam uyumak üzereyken....ne tatlı oluyor o yastığı keyifle ıslatmak....
sevgim kalbinize.....duamla....
Ülviye Yaldızlıı
Ülviye Yaldızlıı
Ülviye Yaldızlıı
O YÜZDEN HÜZNÜMÜ HİÇ EKSİK ETMEM İÇİMDEN.SEVGİMLE
İnanılmaz etkilendim. Beni ağlattın biliyor musun... Evet ağlamak da gülmek kadar ihtiyaç. Tebrik ediyorum. Kelimelerim dondu çünkü... Harika yazmışsın.. Sevgilerimle...
Ülviye Yaldızlıı
Emeğinize Sağlık.
Çok Güzel Bir Yazıydı okuduğum.
Tebrikler Güzel Yazınıza.
Yeni Yazılarınızı da bekleriz.
Sizi Okumak Gerçek Anlamda Büyük Bir Zevk.
Saygılarımla.