- 561 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
BU NASIL PERHİZ
Denetim yapıyordum sürücü kurslarını.Sürücü kursunun direksiyon eğitimi yaptığı pistte gittik.Kursiyerler direksiyon başında otomobil kullanmayı öğreniyorlardı.Elimde hangi kursiyerin derste olduğunu gösteren çizelgeler vardı.Kursiyerlerden birine sordum adını ,cevap vermede zorlandı ,kimliğini sordum yok dedi.Öğleden sonra kimliğiyle makamıma gelmesini istedim.Dediğim saatte bir genç geldi, beni istemişsiniz geldim dedi.
Neden istemişim,siz kimsiniz dedim. Ben sürücü kursunda kursiyerim,sabahki denetimde kimliğim yoktu getirdim dedi.Baktım baktım da dedimki,sabah ki denetimde kimliği olmayan kursiyer 100 kilonun üzerinde biriydi,sen 60 veya 70 kilosun,yarım günde ne tez zayıfladın.Cevap veremedi utandı ,kızardı,zayıf bir sesle o ben değilim dedi.
YORUMLAR
Gerçekten çok üzücü. Sizin o kişiyi hatırlayamayacağınızı düşündüler herhalde. Dikkatliymişsiniz. Böyle hilelere ve yalan dolana karışan insanlar hiç utanmazlar mı acaba. Ayıp resmen dedirtti bana... Ama maalesef var böyle insanlar..
Geçen sene oğlumun veli toplantısına gittim. Müdür bir açış konuşması yaptı veliler sınıflara dağılmadan önce... Bakın cep telefonunu sınıfta açan öğrencilerin cep telefonlarını alıyorum haberiniz olsun siz gelmeden de vermeyeceğim dedi. Yani genel bir uyarı. Sonra sonradan söyledikleri aynen sizin anlattıklarınız gibi bize pes dedirtti. Kızın birinin cep telefonunu almışlar idareden... Kız sonra geliyor idareye yanında yaşlı bir adam. Cep telefonumu almaya geldik babamla diyor. Ama idaredeki kişi şüpheleniyor adama kimliğinizi görebilir miyim diyor. Adam ne kimliği ya, ben bu kızı tanımam etmem, okulun bahçesinin önünden geçiyordum. Amca gel ne olur cep telefonumu aldılar. Sen sadece yanımda duracaksın dedi geldim.
İnanır mısınız hepimiz şok olduk. Müdür çok masum gördükleriniz çocuklar ne yollara başvuruyorlar. Aman çocuklarınıza dikkat edin ve kontrol edin demişti.
Biz yalanı bilmeyen insanlar olanlar, böyle şeylere şaşkınlığımız daha çok oluyor tabibi.
Teşekkürler paylaştığınız ve böyle bir olayı deşifre ettiğiniz için. Saygılarımla...