BU GÜNÜN ANISINA...
21.05.2010/cuma
O kadar güzel bir gündü ki...Hiç birşey yanında olmak kadar güzel değildi benim için,hiç birşeyden bu kadar keyif alamadım hayatta..Evet evet en güzeli yannda olmaktı...
Bugün o kadar çok şeyi anladım ki,yarin olmazsa yaşayamayacağını ve yine yarim olmazsan yaşayamayacağımı çok iyi anladım bugün...Herşey o kadar kurulu bir düzendi ki bitmesin hiiiç bitmesin istedim ama sanki herşey 10 dakikalıktı yanında olmak o kadar güzeldi ki saatler hiç durmuyordu...içimden hep "bırak dedim geçsin ömrün yarinin(yarimin) yanında..."Evet az kaldı herşeyin düzelmesine, kavuşmamıza az kaldı!Bu devrin gençlerine,bu devrin sahte sevgilerine karşı az kaldı herşeye...Nerdeysen ordayım,uzakta olsan da yüreğinde,gözlerinde senin olduğun heryerdeyim birtanem...
İlk defa bu kadar mutluydum uzun bir aradan sonra...Eğer geride bırakacak birşeylerim olmasaydı hiç gelmek istemezdim yanından!( zamansız olsada)...Senin sol yanımdaki yerini değişmem bu hayatta hiç birşeye...Sevmek hemde seni sevmek kadar güzel birşey varmı ki dünyada...Hayır hayır olamaz,kalbimdeki yerin kadar hiç bir güzellik olamaz dünyada...Kimse içimden söküp alamaz seni,ölüm olsada ucunda,hiç bişey değiştiremez gönlümdeki yerini...
Seni görmeden,nefesini hissetmesem yaşayamam ki ben,işte sonum o zaman olur...
SENİ SEVMEK KADAR GÜZEL BİRŞEY YOK...SENİ ÇOK SEVİYORUM BİRTANEM..
Dünümde,bugünümde,yarınımda sen varsın sensiz bir hayat hiç birzaman olmayacak yemin ederim ki olmayacak!
YORUMLAR
aman melek herkes ayrı ayrıdır yemin falan etme sevgi çok güzel bir şey her şeyin fazlası zarar
çok duygulu bir yazı amma çok fanatik ...biraz çevrene bak
saygılar selamlar