Unutmak Kolay mı?
Kalan zaman yeter mi?Bir baktım hayat gelip geçiyor.Çok şey var planlanan.
Evdeki hesap çarşıya uymazsa,o zaman zor olur.Hayatı dolu dolu yaşamaktır hep özlediğim.Ancak ben mi bilemedim,yoksa hayat mı?Hep bir yerlerde eksiler oldu.
En baştan düşünürsem,en mutlu olduğum zamanları.Hepsi mazide kaldı.Yıllar öyle hızlı ki; yetişmek ne mümkün.Dörtnala koşuyor zaman.Tabiki yetişemeyiz.Zamanı durdurmak gibi bir özelimizde yok.
Yokluğunun acısı daha dün gibi.Sanki dün gittin,bugün ben yasını tutyorum.Geçen yıllar ne seni unutturmaya yetti.Nede bu kadar yıl geçsede ben seni unuttum.Şarkılar,şiirler,hikayeler hayata dair ne varsa.Yetmedi seni unutmama.Hala bir şarkı duysam,hemen sana niyetle dinlerim.Her şiirde bir kez daha canlanır duygular.Her hikayede senle bir bağlam var.
Ben böyle hüzünleri dizerken satırlara,sen habersizce mutlumusun acaba.Haberin yoktur çektiklerimden.Bense hala aynı tas aynı hamam.Hala seni düşünüp,hala seninle yaşıyorum.Bir adım ne ileri ne geri.Elimde değil.Unutmak istesemde unutamıyorum.
Reyyhann
YORUMLAR
güzel bir iç döküş.
gidenlerle aramızda bir soluk mesafesi varken bu kadar kederi soluklamak ne gidenin isteyebileceği ne kalanın hakedebileceği bir şey. hayat devam ediyor. tüm güzelliği ile hemde. oysa yanımızdayken bize hatırlanmak üzere ne çok gülünesi hatıralar bırakmadılar mı miras diyerek.
unutmak. büyük haksızlık olur mutlaka. ama illede hayat sana kaldıysa yaşamak lazım. gülmek lazım gülümsetmek lazım.
en derin sevgilerimle...
zaman bu haldeyken bir an durun iyice kuvvetinizi toparlayın ve yakalayın hızla dönen dünyanın bir bir tarafından hayatı. kalanını da kaybetmeyelim hiç değilse.