UMUDA KANAT ÇIRP(MAK)
BİR UZUN HİKAYENİN AKILDA KALAN SON SATIRLARI GİBİ HAYAT. ÖNCE CANIMIZI YAKIYOR SONRA NE NİMETLER SUNUYOR.ÖYLE YA; BIRAKIN DUYGULARIMI ARDIMDA KALSIN.AMA HOŞ NAGMELER ATSIN. BIRAKIN GÖZ YAŞLARIMI AMA ARDIMDAN AGLAMASIN. BIRAKIN YALNIZLIGIMI AMA BENDEN AYRILMASIN.
BANA DERT NEDİR DİYE SORMA! BEN DERDİMİ BUZLA GÜNEŞE YAZDIM. HERBİRİ ERİDİ GİTTİ. MUTLULUGU BULATLARA TAŞIDIM. YAGMUR OLSUN HERKESE NASİP BIRAKSIN DİYE. UNUTMAK NEDİR DİYE SORMA. UNUTTUKLARIMI YÜREGİME YAZDIM; GÜN GELİR HATIRLARIM DİYE. BANA SEVMEYİ VE SEVGİYİ SOR.ÇÜNKÜ BEN ONU SEVİLMESİ GEREKEN HERŞEYE SAKLADIM.
BAZEN DALINDAN DÜŞER YA YAPRAK. YOL ALIR SONSUZLUGA DOGRU ÇARESİZ. AMA BEN İLKBAHARDA YENİDEN DOGMAYI ÖGRENDİM. KAYBETTİM YARIŞIRKEN AMA KALKIP ’ BİR DAHA...’ DEMEYİ ÖGRENDİM.
HAYALLERİMİZ NASILDA YAŞAMA ÜMİDİ VERİYOR BİZE. BAZEN ANKA KUŞU’NUN KANADINDA SAVRULMAK UZAKLARA. BAZENDE FIRTINA OLUP KÖTÜLÜKLERİN KÖKÜNÜ KAZIMAK GİBİ. AMA BEN HAYALLERİMİ UZAK DİYARLARIN KARLI DAGLARININ ARDINA SAKLADIM.BUNUNLA BERABER SAVAŞMAYI ÖGRENDİM BİR ÜMİT UGRUNA.
BAZENDE SON SATIRLAR OLMAK.PAYLAŞMANIN ASALETİNİ, BENCİLLİGİN ÇİRKİNLİGİNE TERCİH ETMEDEN SON NOKTAYI KOYMAK.GÜZELLİKLERE SUSAMIŞ YEPYENİ SATIRLARA ÖZLEM DUYMAK İÇİN..
İSHAK SAKA
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.