- 11150 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
*- HAYAL KURMAK
Hayal kurmak, aramaya, araştırmaya, sormaya, soruşturmaya ve üretmeye başlamanın ilk adımıdır. Hayal kur, hem de hiç olmayacak kadar büyük... Ve bundan hiç vazgeçme. Bu hayallerini gerçekleştirebilmek için de adımlar at. Ama kurduğun hayallere takılıp onların esiri de olma.
Kurduğun bu hayallerini hiç çekinmeden sevdiklerinle de paylaş. Paylaş ama onların bile hayallerini küçümsemesine ya da hafife almasına sakın izin verme. Emin ol kurduğun hayallerin sana sağladığı moral değer sayesinde hayatını daha güzel bir hale getirebilmek imkânına kavuşursun.
Evet, hayal kur. Hayal kurmak, insanın iç dünyasının zenginleşmesini sağlar, ufkunu genişletir. Fakat bir şeyi de sakın göz ardı etme: Bu hayallerinin sadece senin hayallerin olmasına dikkat et. Kimseden ya da hiçbir şeyden kopya çekme.
Hayal kur, kur ki gerçeğin olsun. Gün gelir öyle bir işe yarar ki sen bile şaşar kalırsın.
RECEP AKIL
Bu yazı bir deneme değildir. Naçizane sadece bir kaç cümleden oluşan bir metindir.
YORUMLAR
naçizane bir yazı da olsa söylenenler doğru. insan beyni öyle bir mekanizmaya sahip ki siz bir şeyi yürekten istediğiniz andan itibaren sizi istediğiniz yere götürecek çözüm yolları üretmeye başlıyor. sizin yapacağınız tek şey hedefinize kilitlenmek ve onun için çabalamak...
Recep Akıl
Çok beğenerek okudum.Ne tesadüftür ki ben de bu sabah hayallerle ilgili şiir yazdım. Hep gerçeklere önem veren ben boşu boşuna hayal fakiri olmuşum diye düşündüm. Eşim daha düşündüğümüz şeyin hayal senaryolarını kurar hep gereksiz bulurdum. Şimdi ona hak veriyorum. Artık beraber hayal kuruyoruz. Hayal belki de gerçeklerin arifesidir.Ben biraz geç farkettim. Umutlar ve ideallere önem verdim. Aslında hayaller güzelmiş. Teşekkürler