- 955 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Kaç yaşında olursak olalım, hepimizin içinde bir çocuk yok mudur? Benim var, uzun bir müddet görünmese de arada bir ortaya çıkıyor. O çıkınca çok mutlu oluyorum, kızıyorum ona. Dedim; uzun zamandır neredeydin? Dedi; oysa ben hep yanındayım senin.Dertlerinle o kadar yoğunsun ki, beni yavaş yavaş öldürdüğünün farkında değilsin...Dedim; ben de yavaş yavaş ölüyorum, peki beni kim öldürüyor? O bile cevap veremedi...
Çok güzeldi...Sevgi ve saygı ile
Bazen , önümüzdeki tek ağaç yüzünden arkada duran ormanı farkedemeyiz..Gözümüzü karartır onun heybetli duruşu..Sırtımızı dayamak gövdesinde dinlenmek isteriz..Açtığı çiçeklerin güzelliğine aldanır zehirli oldugunu farkedemeyiz.
Koklamaya bile kıyamayız yüzü solmasın diye.Aslında kokusu bile yoktur görselliğinden başka hiç bir faydasının olmadığı gibi.
Gözümüzdeki o perdeyi kaldırabilsek gerçekte dokunabilsek anlayacagız ne denli zehirli oldugunu ve canımızı yakacağını..
Onu kaybetmekten korkup birde korumaya alırız üstelik.Sıkı sıkı sararız kollarımızda.Oysa yavaş yavaş bizi zehirlemektedir
ve birgün yığılıp kaldığımızda dibinde anlarız bir hiç uğruna tükenip gittiğimizi.
İçimizdeki şevkât ve sevgi o denli büyüktür ki sonunda ona ''bunu bana sen yaptın '' bile diyemeyiz.Eğer kalmışsa biraz derman bacaklarımızda sürünerek ormana kendimizi zor atarız..Gözümüze inanamayız birde sorarız kendimize'' buda nerden çıktı '' diye..
Güzelliklere ulaşmanın yolu önce çirkinlikleri tanımak bence..Hayat bu ,mücadele etmek gereksede yaşam için sadece fiziksel ve akıl gücümüzü harcarız .Beden yorgun düşse bile ruhumuzdur önemli olan..
Beni harcadığını düşünebilir hayat..Ama ruhumu hep bir istridye içinde inci güzelliği ile korumuş olmamın mucizelerini sunar bana maneviyat..
Ellerimden misketlerimi yada oyuncaklarımı çalanlar..Hıh !! Keşke onunla nasıl oynanacagını bilip mutlu olmayı becerebilseler..
Amaçları sadece can yakmak.Benden çaldıklarını sıpıtıp bir kenara atacaklarından adım gibi eminim.
Ama unutmasınlar ki misketlerim gider elimden çakıl taşlarınla oynamanın mutlulugunu da yaşarım ben..
Cennetteki meleği görmek için şeytan çok bahane kuracaktır önümde.))
Bir kere daha Rabbime şükürler olsun ki nefsimi canımı acıtanlarla köreltti.Onlar benim için birer vesile idi.
Ah be yaramaz çocuk..Gri bulutları maviye boyamaktan hiç yorulmayacakmısın sen :))