- 2205 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
BİR RÜYA GÖRDÜM
Bir rüya gördüm aşkım,sevdalılar adasında...
Seven yüreklerin bir olduğu,güneşin hiç batmadığı,sevgi dolu,aşk dolu sevdalılar adası...
Burda ayrılık denen acı hiç yaşanmazmış.Bülbüller hep aşka şakırmış.
Güller dikensiz,yürekler yangınsız olur,acı nedir bilinmezmiş.
Bizde bu adaya düştük aşkım.Düştük ve bize mutluluk adında iki kanat verdiler.Birlikte aşk denen gemiye uçtuk.Sadece gözlerin,gözlerim ve huzur vardı kainatta.Yüreğin yüreğimde atıyor,her zerrem seni soluyor,kokunu ciğerlerimde hissediyorum.....
Aniden bir gürültü koptu,uyanmışım.
Duyduğum ses gök gürültüsü.....Fırtınalar kopuyor,ve ben yine yalnızım.Ne büyük bir kabusun ortasındayım.Anladım ki bir rüya görmüşüm aşkım.Maalesef ki uyandım,gerçek olan kabuslarımda sensizim şimdi.
Un ufak ettiğim umutlarımı,gözyaşlarımla yoğuruyorum,kabuslarıma sunmak için......
YORUMLAR
Bende bir rüya gördüm üstadım ve yazım ne tesadüftür ki görsellerden resim ararken sizin yazınıza koyduğunuz resim aracılığıyla yazınızı gördüm ve zevkle okudum o güzel cümleleri her cümlenizi okuyuşumda keşke uyanmasaydınız-uyanmasaydım,rüya olmasaydı dedim;ama demekle kalıyorum elimden bir şey gelmiyor ne yazık ki yalnızlıkla mutlu bir hayat sürmeye çalışıyor/um-uz....
sonu hüsran acı olan çok güzel değerli hayali-rüyalı metninizi tüm içtenliğimle ve samimiyetimle kutluyorum...
Saygılarımı sunmadan önce kucak dolusu sevgi ve çiçeklerimi bırakıyorum değerli üstadım saygılarımla...
Sen olmasan yalnızlıkkla
Ben olmasam yalnızlıkla
O olmasa yalnızlıkla
Hiç düşündün mü?
Yalnızlık yaşayabilir mi bir başına,
Hüzün veya acı kaynağı olsa da
o da istemez mi kendi yalnızlığını depetmek.
Saygılarımla...
(İçimden gelen mısralar sözlerimle çelişiyor gibi gelebilir ama öyle değil esasen.)
Yasemin Şatoğlu
rıhtımdakigemi
Yasemin Şatoğlu
rüyanız gerçek olurda öyle bir yer bulursanız banada haber verin sıkıldım bu hayattan...
yazınız güzel ve içtendi tebrik ederim
Yasemin Şatoğlu
İnsan sevip,sevildiğinde böyle bir dünyada olduğunu zannediyor sadece.
Keşke gerçekte de mevcut olsaydı......
saygılarımla....