- 739 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Günlerden cumartesi , yağmur yağmur ve yine yağmur..
Sonrası çok şiddetli bir rüzgar var mahallemde..İçtiğim sigaradan tat alamadığım saatler..Daha öncesine gidelim..Sabah 9..Kahrolası bir sınav ve ben..Çınarın dibinde bir kaç kadeh Su ve aç karna 1 2 dal sigara..Zehirlemekle mesguldum kendimi..Asaleti bekleme telaşı..Gözlerimi bıraktığım yerde bekliyordum..Bitmek bilmeyen bir yol..Caddeler aktıkça dakikalar sel gibiydi..Lanet bir sınav,rezil bir sonuç muhtemelen..Matematiği severim aslında..Çözebildiğim soru kadar tabi..
2 + 2 = 4 - Yok + Yok = Hiçbişey..
Neyseki kabus çabuk bitti ve sokağıma geri döndüm..Herşeyin üstüne birde sen !
Bakışlarında bir anlam bulamadığım kız..
Bir adım gel ne olur !.. Bir nefes kadar yakınındayım..Su gibisin ! Lanet olası sen ! Kahretsin korkularımla yüzleşememekten nefret ederken ? Yüzleşmekten korkuyorum..Kötü mü görünüyorum ?
’Üzersem seni bil kusur benim,zor güvenmen kıyafetim eski , insan nesli beni hiç sevemedi..’
Kalbim ellerinin arasında..Her geçen gün daha fazla sıkıyorsun..
Ellerinden süzülen gözyaşlarım olsa gerek.. O duruma geldim sonunda..
Sev beni,güzel sözler söyle bana,kalbim huzurla dolsun..varsın yalan olsun !
Aptalmıyım yalanlarına inanabilecek kadar ? Yoksa çokmu seviyorum..Sırılsıklam oldum evet..
o kadar güzeldiki yağmur seninle birlikte..10 Saniye ötenden..Mailik kaybolmuştu gökyüzünden..Etrafta koşuşan çocuklar..Yağmurdan kaçmaya çalışan cesetler..Tek biz varız yeryüzünde benim gözümde..Herkes ceset..Arada bir konuşabiliyorlar..Halimi gör..Lütfen..Yaralarıma tuz basmaya ne dersin ? Yada kes nefesimi ellerinle ! ?
ADI AŞK BU EZİYETİN..
Yüzümü paramparça eden o sıcak fırtına,ardından kesti tane tane yağmur tenimi..Neden eskisi gibi eğlenemiyorum ? Mesai sonu bir bar ?
Yada şu kahrolası birşeye benzemeyen Uludağ Yaz Şenlikleri..Sosyal hayatımı idam ettin..Yaşatma beni..
Bu nasıl bir isyan biçimidir ,irkildikçe sindir :)
Şu sayfada geride bıraktığım tüm kelimeler !
Size söz veririm birdaha sizleri kullanmayacağım..
Taa ki o’na SENİ SEVİYORUM ! Diyebilene kadar..
Stres insanı ne hale sokuyor.RELAX
SAYGILAR:)
SULTAN HÜRREM tarafından 5/16/2010 7:59:49 PM zamanında düzenlenmiştir.