RAPUNZELİN SAÇLARI
RAPUNZELİN SAÇLARI
Kırmızı çoraplı karıncalar ölü kuşlara kanat geriyordu.Deniz içine çekmişti bütün ağlamaklarını.Aşksa hep oradaydı ve hiç değil gibiydi.Bütün bu güzel şeyler bir sihir kitabından çıkıyordu.Ve pandora ve kötülük ve karanlık arttıkça ve o şey ve o aşk ve o sihir bozuluyordu.Ve bir rapunzel karanlığa korkusuzca saç uzatıyordu.
Artık bütün güzel ışıklar gözümüze batacaktı.Ve o zaman geldiğinde; bizden bütün bağlarını koparmış hayat geriye doğru sayacaktı.
Kalbi delik şimdiki zamanlar yorulmuştu yalnızlık arttıkça.Çöp kovalarında şarap şişeleri birikiyordu.Ve sayfalar ve kalemler sadece şiir yazılmak için kullanılıyordu.Aşk bir mitostu o günden beri ve kalemlerin ucu kırıldığında aşk da kırılıyordu.
İşte demeter o zamanlar dünyaya, dünya kadar aşk satmakl hükümlüydü.Ve biz bütün tarladaki başakların saçlarını koparıp, bütün rapunzellerin saçları uzasın diye dünyaya dağıtmıştık...
Koşmak; uzun bir eylemdi herşey gibi. Herşey gibi güzel ve herşey gibi uzaktı. Herşey gibi yorgun ve hep kendine koşan bir eylemdi...
Dokunmaksa hiçbirşeye dokunmadan gelen bir eylemdi.Yani; rapunzeli saçlarına dokunmak gibi...
Yani hayat; yani çine anlmlar yüklediğimiz bilmece.... Yani bizi kocaman bir yalana inandırdıkları o uzak geçmiş ve yakın gelecekte, yani israfil dede sur-u üflediğinde thatanos bizi karşılamaya geldiğinde bir çançiçeği çalacak içimizde ve yeryüzünde hiçbir mutlu son kalmayacak...
Terpon rapunzelin saçlarını kesmeye gider ve saç, ve kesilir, ve uzar yeniden, ve aşk, ve biter,kaybolup gider...
- Demeter => dünyaya buğday dağıtmakla görevli tanrıça
- Thatanozs => ölüm meleği
- Terpon => afroditin hizmetkarı
Feride B.
07 Ağustos 2008
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.