- 910 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
DK. YILLARA VURUŞU VE DÖNÜM NOKTAM ...
Buruk oluyor insan , Alıştıgı birşey biterken ... Son bulurken üzülüyor . Önünde belirsiz bir yola girerken ...
Belirsiz ... Hayatın her noktasına girerken belirsiz olur . Korkarız bilmedigimiz için ... Tanımadıgımız bir limana yaklaştıgımız için belki de ... " acaba neler gelicek başımka " deriz . ama bir bakarız ... Alışmısız kısa sürede ...
Alışmadıgım bir limana gidiyorum şimdi ...Gemimizin nereye gidecegini bilmeden yok aldık . Geleçegi merak ediyoruz yine . " başımızdan neler geçicek " diye
Gemimiz kalkarken geçmişi hatırlıyoruz . Keşke daha güzel geçirseydim o dakikaları ve saniyeleri diyoruz ...
Bunları neden mi Yazdım ??? Yine bir dönüm Noktasındayım . Kazançların ve kaybedişlerin Olucagı bir başlangıç ... Yapmam gereken o kadar cok sey var ki ... Bunca yıkılısa ragmen direniyorum .
Dönüm noktasına yaklaşırken " yine ne cabuk geçti " dedim . Sanki hiç. bitmeyecek gibi gelen dakikalar yıllara dönüşmüş ... Farkına Varmadan ... İyi degerlendirdin mi diye sorucaksınız şimdi ??? Yine olumsuz cevap vericegim ama ... anlıyamadım yaşadıgım dönemi ... Ne zaman ne oldu farkında degilim .
Fazla uzattım sanırımm ... Dönüm nokta bu kadar kısa olmasa da ...Özetini cıkardım sadece ... Farkına varmadan gecen ... sıkıcı , üzücü , kırıcı gecen saniyelerin ve dakikaların yıllara dönüşmesini anlattım ...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.