- 812 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Bir Dünyalı geldi hoş geldi
bir dünyalı geldi hoş geldi
Bir çocuk dünya’ya gelirken hani ana rahminden düştükten sonra bir çığlık koparır ya; çığlık çığlığa gelir ya bağırmasını bekleriz heyecanla kulağımız ondadır gözümüz onda, bağırmadıysa bir şapa lak vururuz popo suna o çığlığı duyduğumuzda işte hayat deriz .Sevincin yaşandığı tek an...Dünyanın durduğu tek an bence; Yani beklediğimiz o an yeni bir dünyalı katılmıştır soyumuza; Işıl ışıl gözlerini açar gülmesini bekleriz artık o çığlıktan sonra yumuşacık ellerini tutarız sevinçle.
Sonra hayatı öğrenmeye başlar ilk konuşma anı, ilk yürüyüşü adım atışı, parmaklarımızın arasında düşe kalka büyümeye başlar. Acıyı öğrenir... ufffffff oldu deriz acısını dindirmek için ve sonra hayaller kurarız onu üzerinde kendi hayallerimizle ne kadar kucaklaşmışsak bir adım daha öne geçirmek isteriz demi...
Öğrenmeye başlar hayatı yavaş, yavaş acıya alışır. Deliye döneriz aman bir şey olasın tut tut kolundan bağırırız demi;
Bir kimlik bir kişilik veririz kendimizce bazen hoyratlaşırız,bencilleşiriz,hep bekleriz bir şeyler daha iyi olsun diye; Nez aman yalnızlığı öğrenir insanoğlu gecelerin karanlığında kaybolduğunda mı. Belkide bir sürü insanın içinde kendi gibi kalmaya çabaladığında.
yalanı, hileyi,üç kağıdı görür.Doğru yanlış nedir öğrenmeye başladığında bir zar misali hayat seni savurmaya başladığında bir yaprak misali senin dışında sana birileri yön verir.Tercih hakkınız varımıdır.Şanslıysanız zarlar istediğiniz gibi düşeş gelirse ne ala ya gelmezse Etrafta çığlıklar yükselir vah vah sen bunu hakketmiyorsun yada bravo ya helal olsun sana;
Ama sen hala yalnızlık boşluğundasın cevabını veremediğin sorular çoğalır kafan karışır. Yalızlığının yanında mutluluğu aramaktasın şimdi de, gördün mü etrafında açan güllerin rengini fark ettin mi hiç ayağına çarpan taşı,gökyüzünde yıldızları nefes alabiliyor musun aman Allahım bu muamma.
Kader deriz her şeye, karanlık geceleri yırtacağımızı umutla bekleriz. Yaşamak acısıyla tatlısıyla hayatı dokunmak, hissetmektir bence ölümüne sevmektir.
Elinden tuttuğumuz çocuk büyümüştür artık.Kolay gelsin deriz..ürü bu yol senin deriz......Yürü bu yol senin işte kendi varlığın sen sendesin artık ya!
Sen sade kendinle bahşetmek için varsın. Gerisi boş.
YÜKSEL
18.05.2006 12.00
Yuksel Akcum
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.
Aç kalmadan bir ayda 7 kilo vermenin sırrı.
________________________________________
Bu şiirin hikâyesi:
Sevgiyle Kucaklaşmak ister o Küçük yürekler her zaman.