- 619 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
VAH GENÇLİK VAH
Saat sabahın altı buçuğu işe gitmek için yolaçıktım ne yazık ki gece üşütmüşüm genzim yanıyordu ve burnum doluydu nefes almakta zorluk çeki yordum genzimi içime çektim ağzım doldu huyum değildir yere tükürmek bir çöp kutusu bulabilirim umuduyla yürüyordum.Tam okulların kayıt dönemiydi ki karşıda iki genç bana doğru geldiğini farkettim ve yanıma vardıklarında amca yüksek okul ne tarafta diye sorduğunda üzüldüm çünkü ağzımın doluluğunda sesli bir tarifte bulunamayacağımdan dolayı üzüldüm ama kendi işyerimde bir ahraz arkadaşımız vardı o arkadaşla el işaretiyle anlaşıyorduk bir hayli ahrazcayı bildiğimi zanederek o arkadaşlara ahrazca konuşur gibi okulu tarif etmeye çalıştım.
Ne yazık ki bir tanesi benim sağır ve dilsiz olduğumu zan ederek tamam amca sağır kulağını s....... amca lan bizdede ne şans var iki tane adama sorduk okulu tarif edemediler üçüncüsü ise dilsiz çıktı tamam amca tamam konuşanda ne anladık ki sende anlayalım sırtımı patazlayarak tam amca tamam bu şehirde pek aklı başında adam yok herhalda y........ geldik deli gönül dedi ki o ağzındakini o gence suratına fırlat dedi ama kendimi zor tuttum gençtiler misafir diler ve ayrıldık on metre ileride çöp kutusuna ulaştım ve geri döndüm o gençleri takip ederek yakaladım.Merhaba gençler nereyi sordunuz? deyince o küfürü savuran genç yaaaaa amca sen ahraz değil miydin?Evet ahrazdım ama küfürleriniz beni dile getirdi deyince donakaldılar.
Bak oğlum ağzım s....... doluydu çöp tenekesi arıyordum siz rasladınız vara senin yüzüne tüküreydim senin çöp tenekesinden hiç bir farkın yoktu ama benim insan oluşum bunu engelledi.
Yaaaaaaa amca keşke tükürseydinde bunları işitmeseydim yer yarılsaydıda içine gireydim .
Vah gençliğe vah büyük yazar aziz nesinin nah kalkınırız adlı kitabında derki bir işin başında vah vah varsa vay geldi başına o kitaptada kim vahva dediyse yapmadığı namusuzluk yok herkesin o kitabı okumasını öneririm gerçek bir vah vahlık vah gençliğe vah vah........Bua arada büyük yazarıda saygıyla anıyorum....
Aşur Şahin
14.09.2001
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.