- 861 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GÖNÜL
GÖNÜL
Onu düşünmek.....Hissetmek gibi birşey.
Hangi limana yelken sallarsan salla, sevilenle sevenin yaridir bu türkü. Bir gönüldür dilden dile haykıran, bir yürektir -gönül gel gel diyen...Özledim elbette.
Hava yine kararmış, deniz sakinliğini koruyor amma, yüreğim bir çırpınışta. Yine bir sigara yakasım geliyor ta en derin içimden, ve yakıyorum nefes nefese. Sonra gözlerim dalıyor denizin sakinliğine ve soruyorum kendi kendime, bu ne acıdır böyle bu ne özlem be gönül ? Gönül ferman dinlemez derler, gönül fermanı neylesin ki... Gönüldür gönüle aldanan, gönüldür gönülden sevip hemde sevilen, gönüldür beni benden alan, gönüldür beni sana her daim yakınlaştıran. Peki öyle olsun diyorum, diyorum da...Bu ne acıdır böyle, bu ne özlem be gönül ?
Gözlerimi kapatıyorum derin bir nefes alıyorum sigaramdan, sonra ne-mi düşünüyorum ? Seni... Sensizlikteki seni. Dalıyorum öylesine hem geçmişime hem geleceğime, diyorumki kendi kendime bu sevda masalı bitmez, bu gönül her yürekte böyle sevilmez. Oyy oyy oyy diyorumda noluyor sanki, her seven kavuşmuş gibi benim ne garantim varda kavuşmayı hayal ediyorum yerli yersiz cümlelerimde beynimde ruhumda vede yüreğimde. Ahhh be gönül yine yapacağını yaptın ya bana, helal olsun hem sana, hemde bu düzembaz hayata.
Bırakın benide gözlerim kapalı sigaramı rahat rahat içeyim,
İçeyimde kendimden peyde pey geçeyim,
Gönül bu derde olmaz çare diyeyim,
Olmadı gönülü gönlümde hayalmen varedeyim.
Gönül, sen okuma bu yazdıklarımı olurmu ?
Okuma...Sana olan hasretimi,
Okuma...Sana olan özlemimi.
Sen sadece yaşa, mutlu yaşa,
Ben sensizliğin en derin anında bile seni düşünürken,
Mutlu oluyorum.
Sevg ...
Yazan : Firari Fırtına
14.05.2010 / 01:00
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.