- 2620 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
BÜYÜK ASKER İSMET İNÖNÜ’YE HAKARET EDENLERE YAZIKLAR OLSUN
Ülkemizin kurtuluşunda unutulmaz emeği olan, Türkiye’ye demokrasiyi getiren, , Kurtuluş savaşının Atatürk’ün yanında zaferle sonuçlanmasını, Lozan Antlaşmasının gerçekleştirilmesini sağlayan, Türkiye Cumhuriyetinin kurucularından İkinci Cumhurbaşkanımız, büyük asker ve devlet adamı, İnönü savaşlarının muzaffer komutanı İsmet İnönü’yü Hitler’e benzetilmesine yazıklar olsun.. Kurtuluş Savaşına, Cumhuriyet’e saygısı olan herkese söylenen bu söz, ayrıca bütün Türk Ulusuna yapılan hakarettir ve Türk ulusu bu sözü esefle kınamıştır.
Türkiye’de halen şehitlerimize analar ağıtlar yakarken, Terör, işsizlik ve açlık devam ederken, memur, işçi, emekli ve esnaf ekmek parası derdinde iken, sahtekarlar vatandaşı sömürmeye devam ederken, aslanlar gibi gençlerimiz diplomalı işsiz gezerken, sağlık kurumlarından tutunda bir çok kurumlarda halen binlerce sorunlar çözülmemişken, vatandaş her gittiği kurumda sürünürken, kültür, sanat,eğitim gün geçtikçe uçuruma giderken,v.s. bütün bu sorunlara çözüm arayışı bulmak, Ülkemize hizmet etmek varken Büyük asker İsmet İnönü’nün bıyığına laf söylemek yakışır mı hiç. Yazıklar olsun.
Yediğimiz içtiğimiz gıdalar sağlıksız ve tesadüfen yaşıyoruz. Ne olduğunu ve gelecekte sonuçlarının neler getireceğinin meçhul olduğu ithal etleri vatandaşa yedirmeye çalışmak doğrumu?.Onun yerine, tarımın, köylünün, çiftçinin, endüstrinin sorunlarına el atılsa. Mis gibi yerli etimiz varken neden ne eti olduğu belli olmayan ithal et yiyelim. Emeklilerin maaşları artacağı yerde her ay düşmekte, nedenini sorduğunuz zamanda her kafadan bir ses gelmektedir. Her kurumda hak etmeden koltuk sevdalısı yetkililerin çoğu yaptığı işi bilmiyor, deneyimsiz. Nasıl olmuşsa işte amca, dayı sayesinde bir koltuk kapmış. Bu durumda vatandaşın sorunlarını anlamıyor ki ve aydınlatsın.Bugün git yarın gel diyerek oyalıyor... Vatandaş her konuda kime, neye inanacağını şaşırmıştır. Açsın, susuzsun, evsiz barksızsın, hastasın,Vatandaşın hali kimin umurunda. Onlara göre otur koltukta, al maaşını .Hayat devam ediyor mu ediyor işte..
Bir Türk Vatandaşı olarak yazılı ve görsel basından en yüce divan olan TBMM de olan saygısız insan iletişimini ve kavgaları izlemeye utanıyorum. Yetkililerimiz ise Türkiye’nin bunca sorunlar yumağında boğulan halkı umursamayıp halkına örnek olacağı yerde ne acıklıdır ki Bütün dünya tarafından Tarihimizde adı onurla anılan Kurtuluş Savaşı kahramanı, Devlet adamı İsmet İnönü’ye laf söyleyen var. Çok yazık!
Türkiye’yi yönetenler! Lütfen Ulu önder Mustafa Kemal Atatürk’ün ve büyük asker İsmet İnönü’nün ve bütün şehitlerimizin kemiklerini sızlatmayınız. Birbiriniz ile kavgayı gürültüyü bırakınız da halkın sorunlarını çözümlemek ve çözüm arayışı bulmak için çalışınız. Türk ulusu olarak Ülkemizde Atatürk İlke ve İnkılaplarına, Cumhuriyet’e, Şanlı Türk Bayrağımıza sahip çıkan, huzur ve barış dolu, insanca yaşanılan bir Türkiye ve halkını koruyan, halkın sağlığını ve geleceğini düşünen yetkililer istiyoruz. Güzel Ülkemiz bugünlere kolay gelmedi. İsmet İnönü’nün bıyığını bırakınız da lütfen çalışınız. Kavga gürültü dinlemekten halk yoruldu, usandı, gülmeyi unuttuk. Ne olur bir damla da güzel şeyler yapınız, güzel şeyler görelim ve duyalım. Halk yoksullukla, yaşamla mücadele veriyor farkında mısınız? Sabrı taşmak üzere! Evine bir kilo değil bir gram et, bir ekmek götüremeyenler var farkında mısınız?
Ama ne yazık ve ne acı ki yüce divan TBMM de ve medyada birbiriniz ile kavga etmekten, kavgaları ayırmaktan, muhalefet ile düello yapmaktan, ülkeleri gezmekten, İsmet İnönü’nün bıyığı ile uğraşmaktan, durmadan açılışlar yapıp kurdele kesmekten,,sonu gelmeyen inşaatlara temeller atmaktan, dinlemeye gelenleri uyutan konferanslara gitmekten, halkın sorunlarını görmeye ve çareler bulmaya fırsatınız olmuyor ki? Yiyin için, gezin hayatınızı yaşayın, uçaklar ve dünya emrinizde, her şey, lüks hayat sizindir.. Umurunuzda mı Türkiye?
Sizlere göre “ÖLEN ÖLÜR KALAN SAĞLAR BİZİMDİR” değil mi ?
YAZIKLAR OLSUN
Ne diyeyim halin zordur vatandaş… Allah yardım etsin.
SABİHA SERİN
YORUMLAR
Sabiha Hanım,
Bu önemli konuyu ele aldığınız için kutluyor ve bir yurttaş olarak da teşekkür ediyorum.
Türkiye Cumhuriyeti'nın kuruluşuna imza atmış; Atatürk'ten sonra "ikinci adam" konumunda olan İnönü'ye dil uzatanlar; esasen Atatürk'ü hedef almaktadırlar. Yani onun üzerinden Mustafa Kemal'e dil uzatıyorlar. Sağduyu sahibi olan herkes bunun farkındadır. Ulusal değerlerimiz tümüyle ayaklar altına alınmakta ve yıpratılmaktadır. Gözler önünde olan bu duruma dur demenin zamanı gelmiş; yazarlarımızın, şairlerimizin, kısaca aydınlarımızın seslerini yükseltmeleri, bir yurtsever sorumluluğunun gereğidir.
Mustafa Kemal bir sözünde:
"Asıl önemli olan ve memleketi temelinden yıkan, halkını esir eden, içerdeki cephenin suskunluğudur" diyor.
O nedenle, yurtseverler olarak susma lüksümüz yoktur...
Son şiirimde:
Ondokuz mayısta Samsun’a çıkıp,
Her şeye yeniden başlamak gerek!
Bunların yaptığı ne varsa yıkıp;
Her şeye yeniden başlamak gerek!
........ demiştim.
Her şeye yeniden başlamak için de; aşağıya yorum yazan Alemder Mirza gibi bilgisizlerin kafalarını değiştirmek gerek. Öyle olmasa, paranın üzerindeki resim konusunun, İnönünün tasarrufu değil; Atatürk'ün sağlığında çıkarttırdığı yasa gereği "Türk Parasının Üzerinde Cumhurbaşkanı Kimse Onun Resmi Bulunur" hükmünü bilirdi... Bu yasayı da İnönü'nün iptal ettirdiğini ve yerine "Atatürk Resmi Bulunur" hükmünü koydurduğunu!.. Bu arkadaşımızın bilmediğini varsaysak bile; Başbakanlık düzeyine gelmiş zat bile geçenlerde bu yasayı bilmezlikten gelerek Ünönü'yü suçlama gafletine düştü... bunu da hep yapıyorlar zaten.
Sonuç olarak, bu ülkede sizin gibi aydınlar olduğu ve sizin gibi ses çıkardığı sürece; bu ülkeyi yıkmaya kimsenin gücü yetmeyecektir.
Selam ve sevgilerimle....
OzanFeyzi tarafından 5/13/2010 11:51:53 AM zamanında düzenlenmiştir.
OzanFeyzi tarafından 5/13/2010 12:46:45 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ama ne yazık ve ne acı ki yüce divan TBMM de ve medyada birbiriniz ile kavga etmekten, kavgaları ayırmaktan, muhalefet ile düello yapmaktan, ülkeleri gezmekten, İsmet İnönü’nün bıyığı ile uğraşmaktan, durmadan açılışlar yapıp kurdele kesmekten,,sonu gelmeyen inşaatlara temeller atmaktan, dinlemeye gelenleri uyutan konferanslara gitmekten, halkın sorunlarını görmeye ve çareler bulmaya fırsatınız olmuyor ki? Yiyin için, gezin hayatınızı yaşayın, uçaklar ve dünya emrinizde, her şey, lüks hayat sizindir.. Umurunuzda mı Türkiye?
Sizlere göre “ÖLEN ÖLÜR KALAN SAĞLAR BİZİMDİR” değil mi ?
YAZIKLAR OLSUN
Bu güzel,anlamlı ve güncel konuları içeren yazınız için kutlarım sizi...
Yurdumuzda, aynı tas aynı hamam devam edip gidiyor...Önce halk olarak kendimizi sorgulamamız lazım...Böyle zihniyettki yöneticileri niye seçiyoruz diye...
Selam ve saygılarımla efendim...
ALEMDAR MİRZA
sabihaserin
Teşekkür eder, Cumhuriyet'imizin temellerinin atıldığı Sivastan selam ve saygılarımı sunarım.