- 599 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
VERİMLİ SOKAK
ÇÖP BİDONU
Lüks bir semt verimli bir çöp bidonu gün yirmi dört saat her yarım satte bir ziyaretçi vardır.
Çöp bidonunu ziyaretcileri kağıt naylon demir toplayan emekçiler el arabalarıyla bidonun yanında durduktan sonra bidonun kapağını yavaşça açarlar yakın zamanda bir emekçi uğramadıysa mutlaka verimlidir kapağı açtığında tatmin edici bir şeyler bulduysa kapağı incitmeden indirerek kapağı kapatır.
Türkü ve ısılıklarıyla bidonu okşayarak ödüllendiriyor.şayet boş bir bidona rast geldiyse incitmemek amacıyla yavaşça kaldırılan kapak var hızıyla bıkılır hıncını almak için birde tekme atarak küfürler savurarak kapağın hızlıca bırakıro saate sesi duymayan kalmaz.
Yine aynı yer saat sabahın dördü bir bayan elinde çantası alabildiğine alkol almış yani gemi yükünü almış misali bana yanaşarak ağbi ateşin varsa birde sigara verirsen sevinirim.
Benim çocuklarım var onlar benim herşeyim onları yaşatmak okutmak için bedenimi feda ediyorum.sende bu cesaret yoktur bu saatte sokakta akılı adam yoktur.
Ben çok yürekliyim sende bu yürek yoktur tanımadığın bir sarhoşun arabasına binmezsin!
Ben binerim para konusunda anlaştıktan sonra benim için sorun değildir.
Ben onurluyum ,cesaretliyim yarin aç kalmamak için çocuklarıma harçlık vermek için iş bekliyorum bu saatte eroinmanindan sarhoşundan jiletçisi tinercisinden başkasi gelmez .
Yeterki parada anlaşalım kelle koltukta olmasina ragmen seve seve gidecegim ve sen bir erkek olarak bir sarhoşun arabasina binip beni şuraya birak deme cesaretin bile gösteremezsin.
Yine söylüyorum ben yürekliyim ben onurluyum onursuz olan beni bu hale getirenlerdir.
Ben dogarken böyle doğmadim.
Bir sigara daha verirmisin sigarayi öptü aslinda seni öpmem gerekir di ama o cesareti kendimden bulamadim demek ki bende korkagim hoşçakal dostum
Benim adim Gülay ne gül oldum nede ay keşke doğmasaydim belki yine buluşuruz hoşçakal dost.
Aşur ŞAHİN
11.04.2002. ANTALYA
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.