HOŞ GELDİN BEBEK
10.08.2007–09.54 çıkageldin yumuk ellerin, dünyaya açılmamış minik gözlerinle. Hiç birimizin olmadığı gibi seninde tercihin değildi elbet bu dünyaya gelmek. O minik alnına kazılmış yazgıyı yaşamaya, hayatın yorucu sınavlarında ruhunu, beynini, kalbini büyütmeye hazırmısın? Bencillik diz boyu bebeğim, hepimiz senden çok şey bekliyoruz. Emekleyecek. Yürüyecek, konuşacak, okuyacak, yazacak, ailene yakışır bir evlat olacaksın ve bir gün kendi ayakları üzerinde durmayı başaran, hayatın tüm zorluklarını sırtlayıp kendi doğrularıyla, yanlışlarıyla, düşüp kalkışlarıyla kocaman bir delikanlı olacaksın…
Büyüdüm sandığın her evre bir sonraki evrede yanıldığını vuracak yüzüne. Büyümek zor zanaat bebeğim, teyzen yirmi beş oldu hala büyüyemeyen yanlarını ip atlatıyor…
Dedim ya bencillik diz boyu, teyze sıfatını yükledin ruhuma, sonsuz bir aşk var ettin yüreğimde, peki ya senin seçme şansın olsaydı bu her şeye geç kalmış teyzeyi ister miydin?
Sana verecek kocaman bir sevgim, öğretecek alfabem, renklerim, oyunlarım var ve ben yaşın kaç olursa olsun o cennet kokulu boynunu koklayacak teyze şefkatimle ömrüm yettiğince elini avuçlarımdan ayırmadan her adımında yanında olacağım…
Evlat oldum, kardeş oldum, torun oldum, dost, arkadaş oldum. Yüklenen tüm olmuşluklarımı kenara koyup teyzeliği bahşettin ömrüme…
Sevda senmişsin, aşk sen, hasret sen umudum, gülüşüm, hayata tutunma sebebim her şeyimsin sen!
Hoş geldin Burak Miraç, sefalar getirir diye beklerken umut getirdin, sevda getirdin cennetin kokusunu boynunda, meleklerin gülüşünü dudaklarında, Rabbimin nurunu simanda getirdin…
İyi ki varsın bebeğim, ruhuma ışık, gözüme fersin.. hoş geldin teyzesinin kıymetlisi hoş geldin ömrüme…
TEYZEN