ZAMAN TÜNELİNDEKİ SEVGİ..
Sevgili öğretmenim ;
Doğrusunu istersen böylesine bir iletişim kopukluğunu gerektirecek davranış ve eylemin ; tabiri caizse yakasına küsme ,gönül kırgınlığı kaynaklı bir hatanın dışında oluşan (ki,müsebibi olmaktan hep imtina ettiğim ) bir büyük küskünlüğün bir büyük kırgınlığın ve de kırılganlığın tezahürü endişesine yol açtı.. hatta endişelerim ,tarifi imkansız duygulardan daha çok ,meçhul korkulara dönüşmeye başladı..oysa adını anarken bile içimi umuda yelken açan bir heycan kaplardı...
Bu yazıyı 18 Ocak ta göndermek için yazmıştım, ancak sonradan vazgeçtim ..neden mi? çünkü ; olaki bir sürçü lisan olurda bu çok nazik dönem ve hassasiyet içinde yanlış anlama ,ve haddini aşan anlaşılmalara neden olabilr endişesi ağır bastı ... çünkü süreç ve başlangıcı hassas bir dönemdi... yani seni sevenlerin samimiyeti bile yanlış anlaşılma adına su-istimale uğrayabilirdi ve dolayısıyla seni sevenleriyin, dostlarıyın ve hassasiyetini anlaması gerekenlerinde seni üzmemesi gereken bir dönemdi ...işte bu anlamda belki canını sıkan bi durum olabilir düşüncesiyle gönderemedim.
Hatta bu arada her zamanki gibi umut-var olma adına; aklına gelir de ,moral-motivasyon yüksek olur ve hatırlanacaklar arasında bizde yer alırız belki diye beklemedim de değil doğrusu...ve günler haftaları,haftalar ayları hatta hatta 3-5 ayları kovaladı..sonra gün geçtikçe bir problem mi var acaba endişesi dahada büyüdü…aramak geldibir kaç kez içimden ama her zaman ki kararsızlık vede cesaretsizlikle ,hem bir çuval inciri.... misali, hemde belki müsait değil diye arayamadım..14 şubat her manada bir bahane diye düşünmüştüm fakat o da olmadı, yapamadım..çünkü bu dönemde sitemvari sözler ,bilmeden de olsa yapılacak bir hata ve yanlış kırılmana üzülmene sebep olabilrdi..senin kesinlikle üzülmemen gerektiğini yaşadığım tecrübelerden biliyordum..diyor asıl yazacak ve gidişinden sonra bu zamana kadar geçen zaman dilimindeki tüm yaşanmışlıkları ve yaşanacaklar adına söylenmesi ve anlatılması gerekenler varsa(ki mutlaka var..) diğer mektuba bekliyor diyerek her şeyingönlünce ve istediğin gibi gelişmesini diliyorum..
YORUMLAR
KNİSK
sayfamı ziyaretiniz ve şiirlerime de uğrayışınız sevindirdi beni..teşekkür ederim nezaketiniz ve uslubunuz için..evet yazıların bir kısmını ben bilerek kaldırdım..muhatapları için olaki zülfü yare dokunabilir diye..ama zaman ayırmanız bile önemliydi..sağolun..bundan sonra daha sık görüşmek dileğiyle..selam ve saygılar..