Sevgide Çeşitlilik
Seviyorum diyen acaba kendisinin de sevildiğini
Sevile bileceğini ya da bir başka değişle sevdiği kişi tarafından
Sevilmeyeceğini ilgi görmeyeceğini anlayıp Algılaya biliyor mu..?
Bu konu derin mevzu ama olduğu kadarda hoş çeşitli güzelde bir incelik yani
Seviyorum diyen öncelikle şunu iyi algılaya biliyor mu..?
Aynı coşku aynı güzellikle başkasının da onu sevdiğini sevebileceğini hatta
Sevdiği gönül verdiği gönlünde bulduğu kişinin de bir başkasını sevebileceğini.
Kendisinin sevilen tarafından ilgi görmeyeceğini
Kendisine bir şeyler hissetmeyeceğini,
Sevdiği gönülde hissedilmeyeceğini
İlgi gösterilmeyip ilgisizlikte kalabileceğini yani
Tüm bunlar bir sevme çeşitliliği
Sevmek sevilmek,
Sevilmek sevmek kadar önemli ve hassas konu
Çok hassas hem de
Bir başka değişle yüce bir olgu yani
11.05.2010
Seyfi Yiğit
YORUMLAR
SEVGİDE PAZARLIK PAYI OLMAZ ÜSTADIM..
SEVİYORSAN SEVİYORSUNDUR..
SEVMİYORSAN DA SEVMİYORSUNDUR..
BELKİLERİ OLMAZ..
KEŞKELERİ KABUL ETMEZZ..
BELKİ İLERDE SEVEBİLİRİM DEMEK İSE EN BÜYÜK HATADIR..
KEŞKE ÖBÜRÜNÜ SEVSEYDİM DEMEKTE OLMAZ...
AŞK ISMARLANABİLİNİR Mİ YÜREĞE..
ASLAAAAAAAAAAAAAAAAAAA...
EĞER Kİ SEVİYORSAN CANINI ORTAYA KOYARSIN,
YOK SEVMİYORSAN DÖNÜP YÜZÜNE BİLE BAKMAZSIN..
SEVGİ ÖYLE BİR DUYGUDUR Kİ...
NE ENGEL TANIR NE DE YASAK NE DE GÜNAHH..
FERHATA DAĞLARI DELDİREN AŞK DEĞİL Mİ..
MECNUNA ÇÖLLERİ GEZDİREN........
VE DAHAAAAAAAAAAAA BİR ÇOK EFSANE AŞIKLAR NE İÇİN YANDILAR NE İÇİN ÖLDÜLER..
AŞKKKKKKKKKKKKKKKK İÇİNNN...
SEVDA İÇİNNNNNNNNNN.....
BİN YIL BEKLEMENİN BEDELİ BİR DAKİKALIK VUSLAT OLSA BİLEEEE....
ONLAR İÇİN EN DEĞERLİ HAZİNE BUDUR Kİİİİİİİİİİİİİİİİİİ...
BU HAZİNEYİ ANCAK GERÇEK SEVENLER ANLARRRR....
SEVMEK VE SEVİLMEK...
SEVMEK TEK BAŞINA İSE GÜÇLÜDÜR...
SEVİLMEK TEK BAŞINA İSE GÜÇTÜR...
SEVMEK VE SEVİLMEK BERABER İSE,EFSANEDİR Kİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİ TADINA ASLA DOYUM OLMAZZZZZ....
TERCİH KARARI VERECEKLERİNDİR...
ÜSTADIM YAZINIZI ÇOK BEĞENDİM..
ZATEN BEĞENMESEYDİM BU KADAR UZUN YAZMAZDIM..:))
KALEMİNE YÜREĞİNE SAĞLIK...
BU GÜZEL YÜREĞİN HİÇ SUSMASIN İNŞALLÂH...
RABBİME EMANET OL...
SELAM SEVGİ SAYGI VE DUA İLE..
ECEEE....
Seyfi bet kardeşim yazını beğendim çok güzel olmuş .Yüreğine sağlık arkadaşım.
Sevmek severim belkilerle gelmez meydana o bir hak vergisidir hissiyettir. İnsan bakmasını bilirse yaradandan ötürü sever her şeyi, onun içindirki güzel bakan güzel görür her şeyi, onuda görmek için güzel bakan göz gerekir art niyetsiz sevmek gerekir ben onu seversem oda beni sever demekte yersiz .Sevgiler çeşitlidir ilkin ALLAH sevgisi, anne baba sevgisi,Evlat sevgisi, kardeş sevgisi, arkadaş sevgisi, hayvan sevgisi,bunlar çocukken duyulanlar.Vatan sevgisi Bayrak sevgisi.Millet sevgisi. Doğa sevgisi, her şeyin sevgisi farklı farklıdır. Haaaaa birde yürekten doğan nadide çiçek gibi büyütülen aşk sevgili sevgisi ki buda isteyerek olmuyor hakta ala o sevgiyi yüreğe koyunca ortaya çıkıyor ve yüreklere yeşil ışık yanıyor gönülden gönüle sevgi ılık ılık akıyor yüreklere.Bu duyguda karşılıklı ise çok güzel oluyor da karşılıksız olunca insanı kahrediyor acı ve veriyor. Allah herkesi karşılıksız sevgiden korusun İnşallah .kardeşim .Selamlar saygılar ve Allaha emanet ol.
SEVMEK SEVİLMEK ÇOK GÜZEL BİR DUYGUDUR AMA MALESEF HERZAMAN AÇIK OLAMIYOR İNSANLAR ASLINDA SEVGİDE GİZEMLİK VE GİZLİLİKTE GÜZELDİR SEVSEN AYRI BİR DERT SEVMESEN AYRI BİR DERT ARKADAŞ BENCE SEVMEK SEVİLMEK GÜZELDİR DEĞERİNİ BİLİYORSA BU KONU ÇOK İNCE BE DOST ŞAİRİM VE YAZDIKÇA YAZASI GELİYOR İNSANIN HARİKA BİR YAZIYDI KUTLARIM DOST ŞAİRİM SAYGI VE SEVGİYLE ESENLİKLER DİLERİM
Şunu seversem beni sever.Dünyada bundan daha fiyasko bir zihniyet olduğunu sanmam.Ve hatta bana kalsa sevmekten öte bir hal yoktur derim.İnsan sadece sever gerisi onu bağlamaz.Sevdiği tarafından sevilmek nurun ala nur olabilirsede.Her yüreğin sevgisi kendini bağlar.Kimse kimseyi hiç kimse kadar sevemez.Her sevgi kendince olup tüm sevgiler karşılık beklemeden verilir.değilse ticarete dönüşür sev beni sevem seni. ne kadar ekmek okadar köfte.Bu pek insani değil.Tamamen şahsi kanaatimdir.kimseyi bağlamaz.Ben insanların sevmek için değil sevilmek için yaratıldığı inancındayım.Sebepsiz nefret olur sebapsiz sevgi bulamazsınız.Dilediğiniz kadar zorlayın kimseyi sevemezsiniz.Ama size yapılan bir jest bir mimik sizi bir başkasında başka biri olarak vücuda getirirde şaşırır kalırsınız.Ki genelde Aşk bu sınırda başlar.Sevgide çeşitlilik evet.İnsan sayısına Hatta canlı sayısına denktir.Hiç kimsenin KADAR'ı .Hiç kimseye eşit değildir..Sevgi ve selam.