- 1322 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
EN GÜZEL ANNELER GÜNÜM
Anneler gününden bir gün önce kızımın gönderdiği hediyeyi açıyorum oğlum” anne o ne “diyerek içeri girdi elimde kutularla “ablan yollamış” dedim. Sonra hediyeyi kaldırdım odaya yeniden döndüğümde oğlumun gözlerinden akan iki damla yaş beni telaşa getirdi.”Hayırdır birtanem” deyip “arkadaşlarınla kavga mı ettin “dedim ve ekledim”yoksa yazılı sonuçları mı? “Hayır “ dedi ama cevapta vermedi. Bir anlam veremesem de onun için telaşlanmıştım.
Ve anneler günü sabahı uyanmama ramak kalan bir esnada yüzümde gül yaprakları kadife gibi dökülüyor ve tüm yatağımda kırmızı beyaz pembe gül yaprakları ve baş ucumda oğlum bana gülümseyerek bakıyor “anneciğim ben sana bir şey alamadım ama böyle yapmak istedim””çiçeklerde kendi bahçemizden “ deyip muzipçe gülümsüyor . Hemen kollarıma alıp sarmaladım odadaki gül kokusu ve oğlumun sevgi dolu bakışları arasında “birtanem canım bu benim aldığım en güzel anneler günü hediyesi dedim” ve ikinci bir sürpriz daha bekliyordu beni çok güzel bir kahvaltı sofrası. Onun zekasına ve inceliğine hayranım kaldı ki bana en güzel hediyenin kendilerinin olduğunu bilmiyorlar.
Yaşadığım en güzel anneler günü idi paylaşmak istedim.
Sevgilerimle.
09 Mayıs 2010
EN GÜZEL ANNELER GÜNÜM Yazısına Yorum Yap
"EN GÜZEL ANNELER GÜNÜM" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
23 Aralık 2010 Perşembe 14:57:00
Üstade. Alah yavrunuzla daha nice yıllar Anneler gününü kutlamayı nasip etsin. Mealen " Annesine son nefesine kadar sahip çıkan ve onu Anneler günündeki kadar mutlu eden yavrulara Mevlam Cenneti müjdeliyor." O nedenle Cennet Anaların ayağının altında
Selam ve dualarımla
Jale Keskin (Karadurmuş)
@jale-keskin-karadurmus
İnşallah o şerefe nail oluruzu şairim var olasınız.Tüm destekerinize.
13 Mayıs 2010 Perşembe 17:24:35
evet,geçteolsa anneler gününüzü kutluyorum oğlunuzun kutlama sürprizide çok güzel gülümsemeden edemedim.
Jale Keskin (Karadurmuş)
@jale-keskin-karadurmus
Çok teşekkür ederim saygıder hocam
Jale Keskin (Karadurmuş)
@jale-keskin-karadurmus
çok naziksiniz çok teşekkür ederim. Sevgilerimle.
Jale Keskin (Karadurmuş)
@jale-keskin-karadurmus
çok naziksiniz çok teşekkür ederim. Sevgilerimle.
Jale Keskin (Karadurmuş)
@jale-keskin-karadurmus
çak teşekkürler saygıdeğer dost. selamlarımla
Jale Keskin (Karadurmuş)
@jale-keskin-karadurmus
çak teşekkürler saygıdeğer dost. selamlarımla
Jale Keskin (Karadurmuş)
@jale-keskin-karadurmus
çok teşekkürler arkadaşım onlar bizim en değerli varlıklarımız. sevgilerimle.
11 Mayıs 2010 Salı 15:25:24
Anneliğin kendisi muhteşem bir duygudur.
Samimi paylaşımınıza teşekkürler.
Jale Keskin (Karadurmuş)
@jale-keskin-karadurmus
çok teşekkürler Engin bey bu duygu muhteşem doğrudur.
Jale Keskin (Karadurmuş)
@jale-keskin-karadurmus
çok teşekkürler Engin bey bu duygu muhteşem doğrudur.
Jale Keskin (Karadurmuş)
@jale-keskin-karadurmus
çok teşekkürler Suat bey.