TOMBUL PARMAK
Selim akıl göklere çekilmiş..Tehlike herkesin kapısında..Baba anneye saygısız,çocuklar her ikisine.Komşuluk çoktan tarih olmuş.
Üçbin, beşbin nükleer başlık ABD de,bir o kadarı Rusya’da..Çin’de,Kuzey Kore’de,İsrail’de..
İsrail’in başında bir bar fedaisi,Rusya’da KGB ajanı,Fransa’da malum Sarkozi,İtalya’da sex manyağı bir medya patronu,Alamaya’da ne dediği belli olmayan menepozda bir hanım lider…
Türkiye’de ne olup bittiği herkesin malumu..
ABD de bir TOMBUL parmak bilgisayarın tuşlarına basarken bir milyon dolar yerine yanlışlıkla bir milyar dolarlık satış girmiş..Dünya borsaları tepetaklak..ABD de bir trilyon dolarlık değer kaybı,dünyada birkaç trilyon dolar…Kimin eli kimin cebinde belli değil..
Kırk yıllık bir siyasetçinin yatak odası herkesin evinde seyredilen bir kabus..Mesnetsiz iftiralar..Düşünmeden alınan kararlarla istifalar.Kınayanlar,aferinler..
Dost kim düşman kim belli değil.
Baykal’ın kaseti telsiz kamera ile çekilmiş.Dış güçler birleşmiş,yakında başka kasetlerle liderlerimizden birileri daha istifa ettirilecekmiş..Bu VARAN BİR miş.Her yan KOMPLO…Heryan iftira..Aslında gök mavi değilmiş te başbakan boyamış.Denizleri kirleten de kendisine benzetmeye çalışan Sayın Baykal’mış.
Yahudiler beyin yönlendirmeye başlamışlar…Yakında İran’ı ortadan kaldıracaklarmış.
Kudüs yanarsa DÜNYA YANARMIŞ....
Yedi yılda yedi darbe planı yapılmış ve bir o kadar suikast engellenmiş...
Baykala suikast ihberını on altı yaşında bir çocuk,internetten topladığı bilgilerle bir internet kafeden yapmış..
Baykalın servis edilen kaseti KANADA da bir siteden yayınlanmış..
Erzurum ergenekonu istanbulla birleşmiş..
Ergenekon’un avukatı ana muhalefet,savcısı iktidarmış…
Her kafadan bir ses..
Her yanda bir kafes..
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOF
Otuzumuz dolar milyarderi ,otuz milyon açız..
Aklım sana emanet rabbim..Merhametine her zamandan daha çok muhtacız…