- 929 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Deneme
........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
YORUMLAR
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Bir bakmışız ki, işe girdi, diye sevindiğimiz evimizin dört bireyi aslında bir kişilik maaşa çalışıyor.Yoksulluğumuza rağmen köylerdeki uzun ömrümüz bir boya fabrikasının imzasıyla kansere yenilmiş, kısalaşmış, cüceleşmiş, bitmiş burada. Geç uyansak da taşın sert olduğunu anladık. Bu kez de bedenimiz şehirde, ruhumuz köyde olan bir yanılgıya götürmeye çalışıyor birileri. Sanki bizde yokmuş gibi bilincimize sürmeye çalıştıkları bir din- iman teranesiyle önümüzü görmeye engel koydular. Sonra anladık ki onlara para, bizlere iman düşüyormuş bu hayatta.Yoksulluğumuza biçtikleri sadakalar, sanki yoksulluğumuzun sebebi onlar değillermiş gibi sevap torbalarına dolup imanlarına havale edildi. Biz yoksullaştıkça imanı tazelendi beylerin.
- - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - -
Görmek,farketmek ve farkettirmek büyük oyunu.
Varolun hep.Selam,saygı.