- 913 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Özlemek
Özleneni yaşama istemi içinde düşünmek bireyin kendi doğal duygularının eğilimine göre bazen isyanın enstrümanı bazen de ruh mutluluğunun noktalandığı yerdir.
Kendisiyle barışık, merhametli, sevecen, güçlü, özünde ve sözünde bir, değer verdiklerine yakın, sahip olduklarıyla yetinen, hak edenlere gerekli karşılığı veren, küçük şeylerden bile mutlu olan, yaşamayı bilen ancak biraz asabi, huysuz ve aşure tatlısı tadında bir özlemliyi sırt üstü uzanmış meltem rüzgârı esintisinde gözleri kapalı gök mavisi yorgan altında düşünün yorgun bir gününüzde.
Görmediğimiz özlemli tebessümünü kendi gerçeğinde düşünmek bile ılık duş güzelliği tanımında aşure tatlısı çeşitliliklerinde ulaşılmak istenen sevgi bahçesi tadında ve rahatlama zenginliği gibidir.
Gün ve gece gerçeklerimizde kendi doğrularımızın tanımında yalnızlık duyumsuyor ve buna rağmen görmeden özleniyor, seviliyor ve aynı eylemleri aklın doruklarındaki gerçeğimizde yapabiliyorsak yaşamda her şeye karşın olumlu kutup ağır basar. Yaşam dört mevsim güzelliğinde olur.
Özlemliyi görmediğimiz zaman süreçlerinde bile kendi gerçeğimizde ki duruşumuzda ruhumuzun dinlencesi oluyorsa “özlemek” tir yaşamak.
Bedri Demirpençe
YORUMLAR
NE GÜZEL IFADE ETMİŞSİNİZ ÖZLEMEYİ
ÖZLEMEK IYİMSER OLMAK
MUTLU KİŞİ SEVDİKLERİNİ ÖZLER
GÜZELLİĞİ ÖZLER
İYİLİĞİ , ÖZLEMEYİ, SEVDASINI, UZAĞINI
HER GÜZELLİĞİ, YAŞAMAYI....
HARİKA YAZI...
ÇOK FARKLI İFADELERİNİZ VAR VE TÜM YAZILARINIZ OKUMAYA BAŞLADIM..
SEVGİLERİMLE..
Bedri Demirpençe
Güzel yürek duyumsamalarınızdaki mutluluklu anlayışları yaymanızda özenli zarafetinizin bir ifadesidir.
Yazılarımı okurken engin değerlendirmeniz ile yapıcı ve yol gösterici eleştirilerinizi beklemek beni mutlu eder...
Saygılarımla