sınırsız aşk
Aşk;bir şekle konulamayan,sonsuzluga açılan pencere aşk....sevgi var eş anlamlı gibi gözükür,ama sevgiler sınıflanabiliyor.Aşk sınıfsızdır.anne sevgisi ,kardeş sevgisi,doga sevgisi v.s devam eder.lakin aşkın hududu yok aşk her şeye duyulabilir.sevgili bir böcekde olur,kayada yada her ne aklınıza gelirse aşkı bir tutabilrsiniz.
bazen tıkanır her şey sözler biter sanki eylemler stop eder.fakat olay aşk olunca sel gibi akar dünya.....Aşk bir demir parcasını keskin kılıç yapar,korkak birini en kahraman,kays gibi bi namzet insanı mecnun yapdıgı gibi..Sitemlerin ardı arkası kesilmez aşkın elinden de her nedense aşka tutulmak da istenir hep...deniz olur sevgilinin gözleri, başaklar gibi altın saçları fidan boylar hep onun için söylenir.sevgili ulaşılması en güç gibi ama her an yanında hissetmek ...Aşkın gücü de sınırsız...EY AŞK SEN NELERE KADİRSİN..çobanı şair eden aşk....
Sevgililerden yol alıpda en sevgiliye yol veren AŞK..RABBİN AŞKINA ERMEKK
heyhat ne mutluluk........
YORUMLAR
Bu güzel yazıyı okurken aklıma bir aşığın anlatımı geldi.
Bursa da bir parkta oturuyordum, yanıma bir genç gelip oturdu, sordu bana amca siz ne iş yarsınız bende “ben aşığım” (YANI SAZIYLA SÖZÜYLE SÖYLEYEN KİŞİ)dedim yüzüme bon bon bakıp, biliyor musun amca ben çok aşığım!
Tabi her kişi kendi gönül dünyasında aşkın tarifini yapıyor..
“EY AŞK SEN NELERE KADİRSİN..çobanı şair eden aşk....
Sevgililerden yol alıpda en sevgiliye yol veren AŞK..RABBİN AŞKINA ERMEKK”
Güzel duygularla yazılı bu yazıyı yazan yürek her daim var olsun efendim Hüseyin DAĞLAR…
yakuza11
saygılarımla sevgilerimle rabbim o aşk ateşini hiç düşürmesin dilegiyle......