ÖMÜR
ÖMÜR ÜM _______________________________ UMUTLARIM _________________________________________ YOLUNSONU _____________________________________________ KABİRİM
Ömür kısacık değilmidir....Göz açıp kapamak gibi,umutların hülyalarınla dolu..Bitmeyen tuli emeller.Oysa ne kadarı gerçekleşir ki istediklerimizin..Yukarda ondan çizdim çizgiyi..O boşluklar tuli emeller işe yarar şeylerle uğraşı yada boşa geçen anlar..
.İnsanlar hiç ölmeyeceklerini sanırlar etraflarında ölenleri görürde yinede önemsemezler...San ki hiç kapısını çalmayacak baki kalacak sanıp yaşamlarına devam ederler..
...Çok defada sevdiklerini kabre indirirler..Diğerine yolun sonu gelmiştir kabride kazılmıştır derince..
Kapısı olmayan güneş almayan camı olmayan yastığı kerpiç yorganı yatağı üzerinde kibirlenerek yürüdüğü topraktır..
..Kendisine de yolun sonu geleceğini idrakeden daha az sarılır dünyaya bakiye yönelir..Tuli emellere kananlarsa oyalanır dururlar..
Daldan dala konur dururlar...Ve aniden beklemedikleri olur hazırlıksız ecelle karşılaşır yolun sonuna yaklaştıklarını anlarlar.Ama geç olur hiç bir şey geç olmaz ..
Sonuna kabrim yazdım an bile aklımdan çıkmazken ölüm kabir yazmadım..O düşünce olmasa gaflete dalmak an bile değil ve daha çok tevbe etmeme sebep ..
Allah doğru yoldan ayırmasın bizleri..Allah razı olsun okuyanlardan .Çok defa düşünüyorum hani yazılar şiirler okunuyorya yazdıklarımız okuyanların okurken geçirdikleri anın hakkını göznurlarının hakkını nasıl öderim..Çokça dua yazmaya çalışıyorum ki olaki kurtuluşumuza vesile olur..Hakkınızıda helal edin inşaallah..
Rabbim sev sevindir bizleri sen razı ol kulum de yeter bana..Allah canı gönülden isteyenleri kendisine yakın eylesin benide kendisine yakın eylesin amin..
..Kısacık ömrümüzde salil amel işleyenlerden eylesin amin..Allaha emanet olunuz selam ve dua ile
Nigar Bedirhan
YORUMLAR
Herkes zamanı gelince ölümün tadını tadacak
bunun zamanını tabiiki Mevlam belirlemiştir
Alın yazısı diye bir kaderimiz var
Bu kadar karamsar olmayın lütfen
Gurbette sadece siz değilsiniz bizde gurbetteyiz bizde hasretlik çekeriz
Bizde hiç ölmeyecekmiş gibi bu dünyayı,yarın ölecekmiş gibi öbür dünyayı düşünüyoruz.
Ölümü unutmamak güzelde karamsar olmak iyi değil......
....................memleketten selamlar