- 731 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HAYAT
Kim hangi fikrin savunucusu olursa olsun,sadık olmak zorundadır.Bu sadakat onun fikrinin temsil hakkını güçlendirir.
İşte siyaset her türlü melaneti bünyesinde barındıran bir kurum haline gelmiş.Dolayısıyla siz hangi fikri deklare ediyorsanız edin şayet o mekanizma içinde iseniz insanlar size inanmıyorlar.Her gün bir yeni haber "hayat’a" yön veriyor artık.En geniş ufuktan bakıldığında her konuda iman edilip yaşanmaya başlanılan İslam dininin tüm emir ve yasakları bu melanetlere meydan değil küçük bir aralık dahi bırakmaz.Deniz BAYKAL’a yapılan sui kast edeple bağdaşmıyor deniliyor.Çekilen gizli görüntüler velevki-sahte olsun- nihayetinde doğru olduğu düşünüldüğünde ne kadar çirkin bir görüntü olduğu herkesce malum.Bu demektir ki hayat felsefesi ne olursa olsun ortak bir düşünceye sahip olduğumuz ortada.Evet, nüfusun yüzde çoğunluğuna sorulsa her birimizin Elhamdu lillah Müslümanım diye iddiada bulunduğumuz Müslümanlık davasına karşı sadakatimiz varsa,demeliyiz ki.
Sayın BAYKAL! Şayet o görüntüler doğru ise Allah’a tövbe et o Rahmandır Rahimdir günahları bağışlayandır,görüntüler doğru değilse Allah her şeye Kadir’dir Hz.Aişe validemize atılan iftirayı nasıl temize çıkardı ise senide temize çıkaracaktır.Ülkeyle kim uğraşıp belalara uğratıyorsa seninlede uğraşanlar aynı kişiler.Umarım onu sevenlerde sevmeyenlerde o tezgahı hazırlayanları er yada geç anlarlar.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.