HÜMEYRAGÜL ODA BİR ANNE!!!!!
ANNELER GÜNÜ SADECE BİR GÜN DEĞİLDİR ANNELERİMİZ DEĞERLİDİR
ANNELERİMİZE SAHİP ÇIKALIM KÜÇÜKKEN BİZE MERHAMET VE ŞEFKATLE BAKAN BÜYÜTENLERİ.
YAŞLANINCA PAKET GİBİ HUZUR EVLERİNE TERKETMEYELİM.
ACIMAYANLARA ACINILMAZ, ANNELERİN HAKKI ZOR ÖDENİR.
ALLAH BİZLERİN KALPLERİNİ MERHAMET VE ŞEFKATLE YUMUŞATSIN.
CENNETİMİZDE CENNEMİMİZDE ANNELERİMİZDİR..SAĞKEN DUALARINI ALMAK VARKEN ONLARI TERKETMEK NİYE...TIPKI MENDİL ATAR GİBİ BİR GÜNDE TERKEDENLER EVLATLARI TARAFINDAN TERKEDİLİRLER..
DUALARINI ALALIM TERKETMEYELİM ZORLUKLARLA DOĞURAN BÜYÜTEN ANALARIMIZI..ANNELER GÜNÜ KUTLU OLSUN TÜM ANNELERE..ALLAH SEVSİN SEVİNDİRSİN ANNELERİNİ SEVİNDİRENLERİ KENDİSİNE YAKIN EYLESİN..
Sessizce semaya doğru bir dua yükseldi içimden bir bahar sabahı.
Canlanmak istedim susuz kalan kuru dal gibi can suyumu sunanı bekledim.
Oysa sorsanız can nedir kim verir bilirim .
Bilsem de çoktan unutmuştum yada unutturulmuştum...
Aylardır cansız mezarda gibi uyuyordum yarı ölü misali ..
Hayata kavuşmak gülmek yeniden gülmek hayata tutunmak yardan gelecek cansuyumlaydı ..
.Öyle nazlı vermedeki can suyunu.
Her geçen gün o bana damarlarıma can olmaya başladı...
Şebnem taneleri gibi rahmet gibi sardı yarin soluğu, beni ruhu ruhumu diriltti ,kalbi kalbimle konuştu fersahlar ötesinden ..
İstediğim her şey sevgilide vardı, birtek şey dışında asla tutamadığım eli ,soluğu ama ruhlar öylesine yakınken birbirine...
Bekleyişler cana can olacakken geri adımlar niye?
Doğan güneş ,sen kadar ısıtmazken içimi ,aydan daha parlakken çehren.
Canıma can olan cismü canım, hayat suyunu sunan , farkında olmadan soldurmaya başladı umutlarımı..
Kısacık hayatı cennete çevirmek elindeyken erteledi durdu, nerden bilecektiki aşkıyla leyla ’ya dönenin günden güne sararıp solduğunu….
Belkide son anları yaşadığını , gül yüzlü Melek sakladı durdu acımadan sevsin ellerini tutsun, hayat suyunu veren gelsin diriltsin diyordu….
Kalbinden dua ediyor benim ömrümü yarime ver diyordu…
.Gün geçtikçe ağırlaştı hali ,derdine derman olan kaçıyordu ondan fersah fersah….
Muammalı halde ,seviyorum sabret güzelim sende diyordu…
.Ama bilemiyordu ,sevdiceğinin günleri sayılı olduğunu…
Sevgilisi onun sesiyle acılarını unutuyor ,rahmet serpiliyordu her zerresine .
..Gördükçe uzaktan duydukça iyi olduğunu..
.Çocuklar gibi seviniyordu…..
Kısacık ömründe, tutmak için ellerini , sevgilisine ne zaman geleceksin hani gelecektin diye sordu.?.
O taşı bile çatlatırcasına, mahşerde kavuşuruz sevgilim belki dedi .
..O ince kalpli güzel gülümsedi.
Kalbine kanlar akmaya başladı yavaşça...
Boğazı düğümlenmiş ,tıkanmıştı sözcükler yinede.
Rabbim acını bana göstermesin, sen benim için hayatsın ,susun ,nefesim canımsın dedi.
Yaşayan bir ölü ne kadar mutluysa, öyleydi işte görenler.
Onun ne ağladığını gördüler.
..Nede hüznünü….
O her acısını gömer gecelere…
Rabbinin huzurunda yalvarır durur, birkez bile ah çıkmaz sevdiğine ,can suyu verene….
Bekler bitmeyen umuduyla, verdiği sözü tutacak can suyunu sunup çıkaracak onu mezardan diye….
Günden güne solan güzel etrafa neşe saçan güzel…
Etraftakilerin huzur pınarı..Çocuklarına hem ana hem baba Hümeyragül..Anaların güzeli yüzünden tebessüm eksilmeyen..Ağladığını belli etmeyen..Etrafına neşe saçan..Anneler hep ağlar neden ağlamasın Hümeyragül melek yüzlü,ağlamasın gülsün tüm anneler..
…Dertlilerin gariplerin yoldaşı ..Hümeyragül aslında kimsesiz geceler gibi sessiz.
Bekler her yeni doğan günle umut vereni, mert ,dürüst sevdiceğim diye….
Başkalarına gore ufak gibi görünen, umutlar sahiplerine can simididirler ,hayata tutunmak için…
.Keşke sevilenler bilselerdi verilen değeri..ASLA YERE DÜŞÜRMEZLERDİ ELLERİNE VERİLEN KALBİ.!!!.
ALLAH Hümeyragül ün yardımcısı olsun derim daima .
..Çünkü halini gizler ağlasa bile güler can o ..
Canlara canan olur, kanayan gönüllere şifa gibi, kimse asla incinmez ondan.
..Elindeki son lokmasını isteseler paylaşır..
.Canlara can gibi olan .
.Işık saçan Hümeyragül , çok hasta ama derki ,Rabbim maşuğumdur kavuşmak ne güzeldir.
Ona O sadık dost Orahmetiyle saran. Hiç olmadımki dünyaya ait…
…
Onu tanıyan vazgeçmez ondan ay yüzlü güzel .Allah senden razı olsun. ..Beklentilerin olsun gerçek. Aşkıyla yandığın O nebi ahrette komşun olsun …..Tüm annelerin anneler günü kutlu olsun seninde Hümeyragül melek ..Rabbim hep güldürsün
Allah yar ve yardımcın olsun.. ..Amin..//
Nigar Bedirhan